Webcaremedewerker Klantenservice

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

14 januari 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

 

We zijn voor onze afdeling klantenservice op zoek naar een enthousiaste nieuwe collega die onze webcaredienstverlening op zich neemt en het online visitekaartje van fonQ wil zijn. Je vindt het leuk om klanten te helpen en je ziet altijd ruimte voor een grapje. Je bent een echte teamspeler, wat belangrijk is omdat je samen gaat werken met 30 andere collega’s van de klantenservice. We zijn een jong, hardwerkend en hecht team dat houdt van gezelligheid en altijd voor elkaar klaarstaat. Social media vinden we erg belangrijk. We groeien hier dan ook nog steeds in en investeren in nieuwe technieken zoals bijvoorbeeld chatbottechnologie.

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het behandelen van alle vragen van de klant via social media. Daarnaast kan het zijn dat het contact met een klant voortzet via e-mail. Om de klant goed te kunnen helpen, sta je veel in contact met je collega’s van andere afdelingen. We zoeken iemand die doordeweeks overdag beschikbaar is. Je kunt zowel fulltime als parttime aan de slag vanaf minimaal 24 uur.

Kort gezegd ga je dit doen:

  • Behandelen van klantvragen via social media (WhatsApp, Facebook, Twitter en Chat) en af en toe via e-mail
  • Administratief verwerken van klantvragen
  • Contact leggen met verschillende collega’s om klantvragen op te lossen