Steeds meer mensen van Marokkaanse afkomst gaan voor korte of langere tijd naar Marokko. Dit zijn mensen die lang hebben gewoond en gewerkt in Nederland. Zij spreken de Nederlandse taal vloeiend en hebben veel affiniteit met de Nederlandse consumentenmarkt.
We gaan er vanuit dat u zorgvuldig te werk wilt gaan indien u uw klantenservice wilt uitbesteden aan een callcenter in Marokko op 3000 km afstand van Nederland waar het 1 uur vroeger is dan in Nederland.
Uitbesteden van uw klantenservice naar Marokko doet u pas nadat u zich ervan overtuigd heeft dat uw klantcontacten op de juiste wijze zullen worden afgehandeld. Bij het afhandelen van klantcontacten zijn de volgende zaken belangrijk:
- Wordt de klant correct behandeld en wordt de klantvraag goed beantwoord?
- Wordt er door callcenter medewerkers op de juiste manier gebruik gemaakt van de ICT systemen zodat u als opdrachtgever altijd kunt zien hoe de medewerker een klantcontact heeft afgehandeld?
- Wordt de juiste tone-of-voice gebruikt?
- Wordt er in de planning rekening gehouden met piektijden en seizoensdrukte?
- En nog veel meer relevante zaken die ervoor moeten dat het uitbesteden van uw klantenservice zorgeloos kan geschieden
Aangezien wij goede contacten onderhouden met Marokkaanse callcenters en goed op de hoogte zijn van hun werkwijze kunnen wij als geen ander de vertaalslag maken van uw wensen en eisen naar de daadwerkelijke uitbesteding van uw klantenservice.
Voordelen door het uitbesteden naar een callcenter in Marokko
Het goede opleidingsniveau, de lage kosten en het kleine tijdsverschil met Nederland maken callcenters in Marokko een aantrekkelijke partner.