Functieomschrijving
Als telefonist/receptionist bent u voor velen het eerste contact met het Ziekenhuis
Met inachtneming van de kernwaarden passie, ambitie, gastheerschap, respect, dragen van verantwoordelijkheid en samenwerken, zorg je ervoor dat alle operationele zaken soepel verlopen. Het spreekt dan ook voor zich dat wij hoge eisen stellen aan representativiteit en klantvriendelijkheid. U ontvangt patiënten en bezoekers, meldt deze aan voor het spreekuur en verwijst deze door. Verder bedient u de telefooncentrale en verricht u diverse receptie werkzaamheden. U dient bereid te zijn tot het draaien van wisselende diensten, ook in de weekeinden en nachten.
Wij zoeken een kandidaat die:
– in het bezit is van minimaal MBO diploma of een gelijkwaardig diploma;
– beschikt over een afgeronde opleiding tot telefonist/receptionist, en/of aantoonbaar ervaring heeft
als telefonist/receptionist;
– de Engelse en Duitse taal goed beheerst;
– PC kennis heeft.
– zorgvuldig omgaat met vertrouwelijke gegevens;
– zelfstandig kan werken;
– flexibel en stressbestendig is;
– representatief en tactvol is;
– beschikt over eigen vervoer.