Telefonisch Klantenservice Medewerker / Call Center Medewerker
Functieomschrijving
Ben je service- en klantgericht en krijg je er energie van als je deze kwaliteiten telefonisch in kan zetten? Dan is deze functie echt iets voor jou:
Telefonisch klantenservice medewerker / call center medewerker
(Rotterdam, parttime/fulltime)
Wat ga je doen als telefonisch klantenservice medewerker/call center medewerker?
Samen met jouw team behandel je, telefonisch, nieuwe schademeldingen op het gebied van autoschades. Hiernaast ben je als klantenservice medewerker verantwoordelijk voor:
- het verzamelen van informatie met betrekking tot de toedracht;
- het informeren van de bestuurder over hoe nu verder;
- het verwerken van de verkregen informatie in onze database en de administratieve afhandeling hiervan;
- het bewaken van de voortgang en kwaliteit van de afgesproken kpi’s.
De mogelijkheid bestaat dat je in de toekomst meer coördinerende taken op mag pakken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het maken van roosters, het opstellen van rapportages en het begeleiden van collega’s. Tevens fungeer je dan als eerste aanspreekpunt voor de teamleider en de opdrachtgever.
Wat neem je mee?
Als klantenservice medewerker/call center medewerker ben je het grootste gedeelte van de tijd telefonisch in contact met klanten. Het is dus belangrijk dat je echt plezier haalt uit deze gesprekken. Hiernaast:
- heb je uitstekende communicatieve vaardigheden;
- beschik je over minimaal mbo+ werk- en denkniveau;
- kan je goed prioriteiten stellen en durf je beslissingen te nemen;
- ben je empathisch maar weet je dat ook te doseren (de volgende klant hangt immers al aan de lijn).
Aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie is geen must, maar wel een pré.
Wie zijn wij?
Sedgwick (voorheen Cunningham Lindsey) is dé expert op het gebied van schadelast- en risicobeheersing. Elk jaar doen talloze mensen en organisaties een beroep op ons wanneer zich iets onverwachts voordoet. Of ze letsel oplopen op het werk, schade lijden door een calamiteit of betrokken zijn bij een ongeval, ze kunnen rekenen op de aandacht, zorg en deskundige begeleiding van Sedgwick. “Taking care of people is at the heart of everything we do.
“Onze 21.000 collega’s in 65 landen vertegenwoordigen verschillende achtergronden en culturen, maar zijn verbonden door het gemeenschappelijke doel om onze cliënten en zakenrelaties optimaal van dienst te zijn. In Nederland werken wij met ruim 320 medewerkers vanuit de kantoren Rotterdam, Amstelveen, Hoogeveen en Eindhoven. Zo beschikken wij altijd over de juiste mensen op de juiste plaats op het juiste moment.
Ons team
Het team bestaat uit twee vaste medewerkers en wordt aangevuld met medewerkers uit een pool van flexwerkers. Het is een jong en zelfstandig team met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Wat kan je van ons verwachten?
Wij bieden onze medewerkers een inspirerende werkplek waarin zij gestimuleerd worden het beste in zichzelf, en elkaar, naar boven te halen. Je krijgt volop de ruimte om jezelf op professioneel en persoonlijk vlak te ontwikkelen. Hiernaast bieden wij je:
- een marktconform salaris;
- jaarlijks 28 vakantiedagen (op basis van een fulltime dienstverband)en de mogelijkheid om voordelig extra dagen bij te kopen;
- 8% vakantiegeld, een feestdagentoeslag, eindejaarsuitkering en reiskostenvergoeding;
- de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen door het volgen van relevante opleidingen en cursussen;
- gezellige activiteiten zoals kerstborrels, sinterklaasvieringen, afdelingsuitjes en vrijdagmiddag borrels.