Technische Customer Service Medewerker

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Technische Customer Service Medewerker

29 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Babboe.com

  • Babboe.com
  • Technische customer service medewerker

Babboe BV zoekt een klantgerichte enthousiaste Technisch Customer Service Medewerker

(m/v, fulltime)
Babboe is een online opererend bedrijf in bakfietsen. Persoonlijk contact met onze klanten via email en telefoon is derhalve van groot belang voor ons bedrijf. Heb jij iets met fietsen? Ter versterking van ons Customer Service team zijn wij op zoek naar een klantgerichte, enthousiaste, leergierige en ondernemende technische customer service medewerker.

Je voornaamste taken zijn:

  • Het te woord staan van klanten (Nederlands en internationaal) met technische vragen, op- en aanmerkingen via email, telefoon of social media betreffende onze (elektrische) bakfietsen.
  • Verlenen van service en informatie
  • Uitvoeren van bijkomende administratieve werkzaamheden
  • Eigen maken en optimaliseren van bestaande processen
  • Ondersteunen van de buitendienst monteurs bij vragen

Profiel kandidaat
De juiste kandidaat heeft ervaring op gebied van customer service en heeft technische kennis van (bak)fietsen. Je bent communicatief sterk, zodat je klanten op een efficiënte manier kunt helpen, in lijn met de processen die we binnen Babboe hanteren. Beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift is een pré, omdat we steeds meer internationale klanten in onze klantenkring hebben. We zijn op zoek naar een enthousiast en zelfstandige harde werker met HBO werk- en denkniveau. Je bent initiatiefrijk en kan snel bijsturen en aanpassen wanneer veranderingen plaatsvinden.

Typische persoonlijkheidskenmerken voor deze functie zijn:

  • Technische kennis van fietsen, bij voorkeur ervaring in de fietsindustrie als bijvoorbeeld fietsenmaker
  • Flexibel en oplossingsgericht, om in snel veranderde omstandigheden plannen en processen te herzien
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, om mensen te woord te staan
  • Vasthoudendheid en alertheid, om deadlines te halen en afspraken op te volgen
  • Grote drive for result, geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Zelfstandige en harde werker
  • Enthousiast, zodat je een positieve bijdrage aan het team kunt leveren!