Technisch Support Medewerker

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

5 september 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Technisch Support Medewerker

 

Fulltime – Zoetermeer

Heb jij talent om je in elke klantsituatie in te leven en klanten te voorzien van concrete oplossingen? Dan nodigen wij je van harte uit om op gesprek te komen en onze Customer Support afdeling te versterken!

Voor onze Customer Support afdeling zijn we op zoek naar een collega die onze klanten en partners met e-mail marketing automation vragen ondersteunt. De vragen van gebruikers zijn divers en daardoor is geen dag hetzelfde. Als Technisch Support medewerker vind je het een uitdaging om alle vraagstukken samen met je collega’s op te lossen. Je bent dus echt het visitekaartje van onze organisatie.

Ook intern speelt de Customer Support afdeling een belangrijke rol. Als Technisch Support medewerker ontvang je namelijk waardevolle informatie over hoe klanten en partners ons product en onze service ervaren. Dit is belangrijke input voor de verdere ontwikkeling van ons product.

Wat ga je doen?

  • (Technische / IT) vragen van klanten en partners beantwoorden, zowel telefonisch als per e-mail;
  • Klantverzoeken en foutmeldingen monitoren en registreren;
  • Foutmeldingen indien nodig intern doorzetten;
  • Klanten en partners advies geven over het product, het inzetten van e-mail marketing automation en het opstellen van e-mail;
  • HTML code van e-mailtemplates controleren en corrigeren.

Hoe ziet een dag van een Technisch Supportmedewerker bij Spotler eruit?
Klik dan op deze link

Wie ben jij?
Natuurlijk vinden we het belangrijk dat je klantgericht en communicatief vaardig bent. Daarnaast zoeken we iemand die in oplossingen denkt en redeneert vanuit de wensen van onze klanten. Je werkt netjes, maar je bent ook een echte aanpakker. Uiteraard zijn IT, internet en software een passie voor je. Verder vragen we:

  • MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Bij voorkeur heb je een technische / IT studie gevolgd, of een studie waar techniek/IT in ieder geval aan bod is gekomen;
  • Tot max. 5 jaar werkervaring (1e of 2e stap in je carrière), dus ook als je net bent afgestudeerd ben je bij ons van harte welkom!
  • Ervaring met klantcontact in welke vorm dan ook. Dus heb je als bijbaan achter de kassa gezeten of achter de bar gestaan, we horen de verhalen graag van je!
  • Kennis van CSS en HTML;
  • Ervaring met e-mail marketing is een pré.

Wat wij bieden:
We bieden je een werkomgeving waarin je wordt uitgedaagd om elke dag het beste in jezelf naar boven te halen. Ons vakgebied is immers nog volop in ontwikkeling. Je leert veel op het gebied van online marketing en je kunt bij ons meegroeien in een bedrijf met internationale ambities. Verder bieden we je:

  • Een functie voor 32-40 uur per week;
  • Een uitstekende beloning en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals volledige reiskostenvergoeding, een uitstekende pensioenregeling, mogelijkheid tot deelname aan een collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering en opleidingsmogelijkheden;
  • Een leuke werkomgeving, waar open-, eerlijkheid en fun belangrijke kernwaarden zijn;
  • Vermaak je in de gameroom met Pacman, poolen of darten en doe je goed aan vers fruit en een lekkere lunch.