Technical Support Professional

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Technical Support Professional

26 juni 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Heb jij:

  • Ervaring met HTML/CSS;
  • Een afgerond MBO of HBO diploma;
  • Ervaring opgedaan met klantcontact?

Wil jij:

  • Klanten voorzien van het beste advies;
  • Elke dag weer denken in oplossingen in plaats van problemen;
  • Werk waar elke dag anders is?

Lees dan snel verder!

De uitdaging:
Als Technical Support Professional word je onderdeel van het e-mail marketing automation team. Het is aan jou de uitdaging om samen met je collega’s moeilijke vraagstukken op te lossen, terwijl je contact hebt met de klanten van het bedrijf. Jouw taken bestaan onder andere uit:

  • IT- en technisch gerelateerde vragen beantwoorden van klanten en partners;
  • Foutmeldingen en verzoeken monitoren en registreren;
  • Het adviseren van klanten en partners over producten;
  • Inzetten en opstellen van e-mailmarketing;
  • Controleren en corrigeren van HTML codes en e-mailtemplates.