Technical Support professional
Functieomschrijving
Kom jij onze afdeling Customer Engagement versterken als klantgerichte en procesmatig sterke Technical Support professional, zodat wij onze onze klanten nog beter kunnen bedienen?
De afdeling
Als Technical Support professional maak je deel uit van het Customer Engagement team, dat verder bestaat uit 2 technical support medewerkers, 1 internal account manager en een Manager Customer Engagement. Wij zijn verantwoordelijk voor het bieden van technische ondersteuning aan klanten binnen de afgesproken service level agreements. Belangrijk hierbij is een klantgerichte houding , jouw werk is cruciaal voor een optimale klanttevredenheid!
De functie Technical Support professional
Als Technical Support professional werk je actief samen met diverse afdelingen bij het formuleren van oplossingen voor zowel complexe als eenvoudige technische klantvraagstukken, signaleert veel voorkomende vragen en knelpunten en je draagt hiervoor oplossingen aan. Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening en processen continu verbeteren. De klant staat voor jou centraal en een goede serviceverlening heeft de hoogste prioriteit.
Wat je gaat doen
Je komt te werken in een actief, klantgericht en gedreven team. Je begrijpt de technische uitdagingen van onze klanten en zet je optimaal in om ze zo goed mogelijk te ondersteunen bij hun technische uitdagingen. Om dit te bereiken, werk je nauw samen met collega’s van sales en development. De belangrijkste verantwoordelijkheden in deze rol:
- Eerste aanspreekpunt voor onze klanten
- Afhandelen van technische inhoudelijke vragen zowel per telefoon als per e-mail
- Verantwoordelijk voor de onboarding van onze nieuwe klanten
- Klanten informeren over (veranderingen in) de producten, diensten en leveringsvoorwaarden