Technical Client Happiness Manager
Functieomschrijving
Technical Client Happiness
Zorg jij voor ’truly engaged customers’? In de rol als Technical Client Happiness Manager bij jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en relaties van OBI4wan. De focus ligt op het bieden van technische ondersteuning in het gebruik van onze producten.
FULL-TIME / PART-TIME · ZAANDAM
Als Technical Client Happiness Manager ben je werkzaam als eerstelijns support voor alle (technische) vragen, issues en wensen van onze klanten omtrent onze producten. Waar mogelijk los je het zelf op per e-mail, telefonisch of log je in bij de omgeving van de klant om ze direct on the spot te kunnen helpen. Daarnaast hou je je bezig met het onderzoeken, analyseren en rapporteren van complexe vraagstukken.
De vragen lopen zeer uiteen, kennis van onze tool(s) is daarbij een absolute vereiste. Je krijgt van ons dan ook een training zodat je snel vertrouwd bent met alle mogelijkheden binnen onze tools.
We zoeken iemand met een flexibele instelling, die denkt in oplossingen en pas tevreden is als de klant dat ook is. Je bent vlot in je communicatie en weet van nature hoe je communiceert met uiteenlopende type mensen. Je bent gek van social media en sterke affiniteit met ICT. Haal jij altijd het maximale uit jezelf? Wij bieden je de begeleiding en coaching die nodig is om dat te bereiken.