Teammanager Klantenservice

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Teammanager Klantenservice

27 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Als Teammanager Klantenservice ben je verantwoordelijk voor de aansturing van het team op resultaten, doelstellingen en efficiënte processen. Je maakt samen met je team een plan voor continue verbetering en voert dit samen uit.
Je werkt in deze rol nauw samen met twee seniors en je zorgt hiermee voor een effectieve werkverdeling in het team en je coacht de medewerkers op houding en gedrag. Je initieert, stuurt en implementeert veranderingen. Als lid van het managementteam van Marketing & Sales lever je ook jouw bijdrage in de planvorming en voortgang van M&S. Verder heb je geregeld afstemming in de keten (de uitvoering): immers, de klant is pas tevreden als de hele keten werkt. Ook de afdeling Financiën is een belangrijke partner voor jou.
Voor de komende tijd staan de volgende aandachtspunten op de planning:

  • Kwaliteitsverbetering (CES <15);
  • Herkennen en opvolgen commerciële kansen;
  • Meer klanten in mijnFudura en inzetten van chat;
  • Dataschoning;
  • Telefonisch advies van antwoord naar oplossing;
  • Klachtafhandeling naar hoger niveau.

Ieder verzoek of vraag van een klant, zowel via telefoon kan een commerciële opportunity bevatten en je zorgt dat jouw team daarop is gefocust. Hiervoor werk je nauw samen met het salesteam.Functie eisen

Onze Teammanager Klantenservice heeft een afgeronde hbo-opleiding, bv. Bedrijfskunde en minimaal 3 jaar leidinggevende ervaringin een klantcontactcenter. Je hebt inzicht en kennis van facturatie- en incassoprocessen en ervaring met continu verbetertrajecten. Als je ervaring hebt in de zakelijke energiebranche is dat een pré.
Je hebt ervaring met teamontwikkeling en kwaliteitsverbetering op een klantenservice. Jou overkomt niets, want je denkt en plant vooruit, communiceert bondig en duidelijk met interne en externe klanten. Je bent aantoonbaar in staat om de kwaliteit van het werk met het team te verhogen. Belangrijk hierbij is dat je het team kan ontwikkelen, motiveren en (bij-) sturen. Je hebt minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring en een stevige commerciële inslag en weet dat ook over te dragen op je medewerkers.

Arbeidsvoorwaarden

Als een van de beste werkgevers van Nederland hebben wij naast uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden veel aandacht voor de balans tussen werk en privéleven. Er zijn dan ook talrijke voorzieningen om werk en privé te combineren. Verder bieden we je een breed scala aan trainings- en opleidingsmogelijkheden. Jaarlijks wordt er met iedere medewerker een persoonlijk ontwikkelingsplan opgesteld, waarmee jij de koers van je carrière zelf in de hand hebt. Er is dus ruime aandacht voor jouw professionele en persoonlijke groei.

Wat bieden wij?

  • Deze functie is ingedeeld in klasse 16, met een maximum van € 5.428,- bruto per maand, op basis van een 40-urige werkweek. Inclusief secundaire arbeidsvoorwaarden is het maximum salaris € 6.678,- bruto per maand;
  • Deze secundaire arbeidsvoorwaarden kun je naar eigen inzicht inzetten voor het kopen van bijvoorbeeld extra verlof, een extra uitbetaling bij je salaris of bijvoorbeeld een fietsplan of extra pensioenstorting;
  • 42 vakantiedagen (inclusief ADV);
  • Reiskosten vergoeding en een 1e klas OV-kaart (diverse kantoren zijn op loopafstand van stations gelegen);
  • Goede pensioenregeling en collectieve verzekeringen;
  • Laptop en telefoon;
  • Veel vrijheid, ruimte voor ideeën en initiatief!