Teammanager Klantenservice

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Teammanager Klantenservice

4 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Wil jij werken bij dé webshop die al vier keer op rij de Shopping Awards heeft gewonnen? Ben jij bovendien proactief, stressbestendig en kun jij je collega’s motiveren? Als jij jezelf hierin herkent ben jij de ideale kandidaat om onze Teammanager Klantenservice te worden. Kabelshop.nl is een jong, ambitieus én gezellig bedrijf en omdat we enorm groeien, zijn wij op zoek naar jou!

Omschrijving

Als Teammanager Klantenservice zorg jij er samen met je team voor dat al onze klanten altijd met een goed gevoel terugdenken aan Kabelshop.nl. Je functie is deels aansturend en deels uitvoerend. Jij motiveert en stuurt aan, zorgt dat je team de KPI’s behaalt en ziet regelmatig een kans oma klantprocessen te verbeteren. Je hebt daarbij een coachende en begeleidende rol. Daarnaast breng jij advies uit over beleidskwesties binnen de klantenservice en heb jij goede ideeën om structurele knelpunten aan te pakken. Jij ondersteunt je collega’s waar nodig met uitvoerend werk: e-mails versturen, retouraanvragen behandelen en de telefoon opnemen zijn daarbij onderdeel van je takenpakket. Jij hebt al veel uren gemaakt als senior of supervisor van een klantenservice en hebt dus genoeg ervaring om je team aan te sturen. Je hebt daarbij de vrijheid om mee te denken, door te groeien én te werken aan de opbouw van de perfecte klantenservice afdeling.
Gemiddelde werkdag

09.00
Tijd voor een nieuwe dag! Je bespreekt met je team de dagindeling en de knelpunten van de vorige dag. Hierbij stimuleer jij je collega’s om het vandaag nog beter aan te pakken.

11.00
Je verdiept je in de data van deze week, op welk moment werd er het vaakst gebeld en hoe kunnen we de service daarbij nog meer verbeteren?

13.00
Tijd voor de lunch, jullie bespreken de legendarische vrijdagmiddagborrel van afgelopen week.

15.00
Je bent inmiddels lekker op stoom. Je bepaalt aan de hand van de door jouw vergaarde data waar de knelpunten liggen en maakt een plan van aanpak om de samenwerking binnen het team verder te optimaliseren. Daarna heeft een collega een vraag over een moeilijke klant en jij legt uit hoe je dit het beste kunt aanpakken.

17.30 
Tijd om naar huis te gaan! Het geeft je iedere dag weer een kick als je alle vragen goed hebt kunnen afhandelen en vandaag was weer zo een dag.

Wat vragen wij?

  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een klantgerichte werkhouding
  • Je bent analytisch en hebt oog voor verbetering
  • Je kunt goed overzicht houden
  • Je hebt ervaring met het coachen en begeleiden van medewerkers
  • Je kunt aansturen op servicelevels en het behalen van de KPI’s (AHT/NPS)
  • Je beschikt minimaal over basiskennis van Microsoft Office
  • Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Je bent fulltime beschikbaar (40 uur per week)
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Ervaring als medewerker van een klantenservice of callcenter is een vereiste (ervaring bij een webshop is een pré)

Wat bieden wij?

  • Per direct een fulltimebaan (40 uur per week)
  • Goed salaris
  • Auto van de zaak behoort tot de mogelijkheden
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • De kans om iedere dag wat te leren en jezelf te ontwikkelen
  • Werken bij een snelgroeiend bedrijf
  • Informele en zeer ambitieuze werksfeer in een sociaal team
  • Regelmatig gezellige bedrijfsuitjes