Teamleider Service

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Teamleider Service

Vacatures 0

Wat ga je doen?

In de voor ons nieuwe rol als Teamleider Service ben je verantwoordelijk voor een team van 3 tot 4 personen welke klachten/reparaties in ontvangst nemen en beoordelen, klantvragen beantwoorden en oplossingen voorstellen aan de klant. Alle zaken rondom service en reparaties worden op de afdeling van A tot Z geregeld. De bewaking en controle ligt bij jou.

Je gaat zorgdragen voor structuur en efficiënte serviceprocessen. Als jij zelf processen ziet die niet optimaal werken, ga je op zoek naar passende oplossingen. Bij ziekte/verlof zorg je dat processen blijven doorlopen en de klant hier niks van merkt.

Binnen jouw team (her)verdeel je de taken en verantwoordelijkheden en pak je zelf ook diverse werkzaamheden op. Je stuurt aan op een juiste prioriteitstelling doormiddel van het aansturen, coachen en begeleiden van de medewerkers. Je signaleert op gebieden van kwaliteit, efficiëntie en effectiviteit. Je constateert verbetermogelijkheden van alle activiteiten in jouw team en werkt deze uit tot een verbetervoorstel. Tevens kun je de juiste afweging maken tussen bedrijfsbelangen en klantbelangen en houdt ruggespraak met jouw leidinggevende.

Door jouw nauwe samenwerking met verkoop/buitendienst ben je op de hoogte van de wensen en eisen van de klanten. Deze wensen verwerk je in werkprocedures en instructies. Hierdoor is jouw team altijd in staat om de juiste dienstverlening te leveren met de gewenste kwaliteit.

Wie ben jij?

De kandidaat die wij zoeken begrijpt heel goed dat een team aansturen gebeurd door goede communicatie en tevens de juiste KPI’s weet te gebruiken om de resultaten te monitoren en waar nodig te corrigeren en te verbeteren. Je communiceert helder en je bent je bewust van het bedrijfsbelang en het klantenbelang. Je bent een actieve collega die met zijn/haar poten in de klei staat en dus van aanpakken weet. Daarnaast heb je:

  • Ervaring met het aansturen / coördineren van een team;
  • Min. 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een technische (handels)omgeving;
  • Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal in woord en geschrift;
  • Commerciële voelsprieten;
  • Goede administratieve en communicatieve vaardigheden zijn onmisbaar;
  • Goede kennis van Microsoft Office en ERP systemen bij voorkeur SAP;
  • Je bent servicegericht, klantvriendelijk, oplossingsgericht en stressbestendig;

Wat bieden wij?

Een dynamische fulltime baan (38 uur per week) in een groeiend en ambitieus bedrijf met een informele werksfeer. We bieden je een marktconform salaris, in overeenstemming met de zwaarte van de functie en mede afhankelijk van opleiding en ervaring, conform CAO Meubelindustrie. Zo hebben we o.a. 24 vakantiedagen, 9 ADV dagen, vakantietoeslag, pensioenregeling, reiskostenvergoeding en een personeelsvereniging die leuke activiteiten organiseert.

Interesse?

Stuur je CV en motivatie naar , HR: . Wil je graag meer informatie over de functie? E-mail Marcella of bel haar via .

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

ContactMeubelfabriek De Toekomst,
Industrieweg 1, 4153 BW, Beesd