Teamleider Klantenservice
Functieomschrijving
Heb jij ruime ervaring op een klantenservice en ben je toe aan de volgende stap in jouw carrière. Dan is de vacature Teamleider klantenservice bij Tuinmaximaal zeker iets voor jou!
Functieomschrijving:
Onze klantenservice staat dagelijks klanten uit Nederland, Duitsland, België en Frankrijk te woord. Dat kan per mail of telefonisch, maar ook face-to-face in onze drukbezochte showroom.
Als teamleider klantenservice geef jij sturing aan een groep medewerkers met als doelstelling de beste service bieden aan onze klanten en dealers. Dat begint met een adviserende rol, gevolgd door een correcte administratieve afhandeling. In samenwerking met de afdeling Planning wordt vervolgens een montage- of leverteam ingeschakeld om het product bij de klant te bezorgen. Als teamleider ga jij je bezig houden met het bedenken, implementeren en bewaken van (nieuwe) afdelingsprocessen, alsmede het behalen van doelstellingen.
Behalve een bijdrage leveren aan de best mogelijke service wordt ook de ontwikkeling van je medewerkers een van je verantwoordelijkheden. Je fungeert voor hen als aanspreekpunt, voert gesprekken, monitort persoonlijke groei en gaat met een voldaan gevoel naar huis wanneer jullie als team een extra stap hebben gezet. Je rapporteert in deze functie rechtstreeks aan het Operationeel Management en voorziet hen van gevraagd en ongevraagd advies.
Wat wij jou bieden:
– Een startsalaris van 2700,00 bruto op basis van 40-uur;
– Overuren tegen 125% uitbetaald, of om te zetten in extra verlofuren;
– 25 verlofdagen;
– Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
– Een leuke baan binnen een snelgroeiend bedrijf;
– Doorgroeimogelijkheden.
Functie-eisen
– Een afgeronde Mbo-opleiding;
– Je hebt Hbo-denk- en werkniveau;
– Je beschikt over minimaal 2 jaar werkervaring op een klantenservice;
– Je beschikt over leidinggevende vaardigheden;
– Je kunt vlot schakelen, bent oplossingsgericht en behoudt het overzicht;
– Je hebt een basiskennis van de Duitse en/of Franse taal en bent bereid om dit tijdens werktijd verder te ontwikkelen;
– Klanttevredenheid, efficiëntie en een uitstekende service bieden staan bij jou hoog in het vaandel.