Teamleider Customer Service Center
Functieomschrijving
Als ervaringsdeskundige op het gebied van leidinggeven aan klantcontact centra, weet je dat geen dag hetzelfde is. Waar we jou echt voor nodig hebben, is voor het:
- Aansturen van het team (20-25 fte) op service, kosten, kwaliteit, performance, klantenservice en klanttevredenheid;
- Sturen en optimaliseren van de inbound en outbound telefonie voor het ultieme klantcontact;
- De verantwoordelijkheid dragen voor een zeer belangrijk gedeelte van onze klantenreis;
- Onderhouden van een intensieve relatie met interne opdrachtgevers en optimalisering van de dienstverlening;
- Het snel en vlekkeloos laten verlopen van de centrale werkplaatsplanning, centrale leadverwerking en leadopvolging en het behalen van commerciƫle successen;
- Het continu verbeteren van de processen op het CSC;
- Klachten analyseren, rapporteren, intern doorzetten en het proactief initiƫren van verbetervoorstellen;
- Uitdenken en realiseren van een uniforme werkwijze van activiteiten gericht op verhoging van efficiency en effectiviteit;
- Kansen en verbeteringen op alle vakken van klantcontact signaleren en implementeren;
- Zorgen voor een goede werksfeer en een goede kwalitatieve bezetting van jouw team;
- Coachen, trainen en begeleiden van je medewerkers;
- Sturen op en realiseren van gestelde KPI’s en rapportages en daarop actie op ondernemen.