Teamleider CRM

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

30 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Ben jij toe aan de volgende stap in jouw carrière, waarbij je een leidinggevende rol gaat vervullen binnen de afdeling customer relation management van een snelgroeiend en innovatief bedrijf? Dan is de vacature van Teamleider CRM bij Tuinmaximaal echt iets voor jou.

De functie:
Je geeft leiding aan de afdeling CRM, die zich onder meer bezighoudt met:

  • Het beantwoorden van service gerelateerde klantvragen over onze producten en diensten;
  • Het afhandelen van klachten die per email, social media, telefonisch of via de showroom binnenkomen;
  • Het onderhouden van klantcontact op de social media platforms en review sites.

 

Dit alles met als doel om een zo hoog mogelijke klanttevredenheid te behalen en behouden.

Jij bent verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de afdeling CRM. Jouw doel is het meedenken over en het neerzetten van een goede afdelingsstructuur met bijbehorende processen. Je zult je gaan richten op het coördineren, bijstellen en uitvoeren van de dagelijkse operationele gang van zaken op de afdeling aangaande klachtenafhandeling en relatiebeheer.

Behalve een bijdrage leveren aan de best mogelijke service wordt ook de ontwikkeling van jouw medewerkers een van je verantwoordelijkheden. Je fungeert voor hen als aanspreekpunt, voert gesprekken, monitort persoonlijke groei en gaat met een voldaan gevoel naar huis wanneer jullie als team een extra stap hebben gezet. Je rapporteert in deze functie rechtstreeks aan het Operationeel Management.

Functie-eisen

Wie ben jij?
– Je beschikt over Hbo werk-en denkniveau;
– Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een gelijkwaardige functie;

– Je bent proactief en daadkrachtig. Je hebt een frisse blik en staat open voor veranderingen.

– Het verder opzetten van structuur zie jij als uitdaging waarbij je zelf de ruimte krijgt om verbeteringen te initiëren, door te voeren en bij te stellen;

– Bovenal ben je klantgericht en in staat om de relatie met de klant verder op te bouwen;
– Je beschikt over leidinggevende vaardigheden en een helicopterview;
– Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
– Je hebt basiskennis van de Duitse en/of Franse taal en bent bereid om dit verder te ontwikkelen.

Wat wij jou bieden:

  Een uitdagende baan bij een internationaal georiënteerde marktleider;
–  Een goede werksfeer: een combinatie van hard werken en gezelligheid;
–  Interne doorgroeimogelijkheden;
–  Een bruto salaris van EUR 2.700,00 op basis van 40 uur per week;
–  Naast de wettelijke 20 vakantiedagen krijg je bij ons 5 extra vakantiedagen per jaar;
–  Eventuele overuren krijg je uitbetaald tegen 125%, of de keuze deze om te zetten in verlofuren (binnen de wettelijke kaders);
–  Bij het werken op feestdagen ontvang je een toeslag tot wel 200% (regeling 2019);
–  Reiskostenvergoeding en pensioenregeling.