Teamleider Contact Center Naaldwijk
Functieomschrijving
Als jij energie krijgt van het laten shinen van anderen. En coachend leidinggeven aan een team van 15 customer care agents en het 2de lijns back office team is een volgende stap voor jou, dan maken we graag kennis met jou voor de functie van Teamleider Customer Care Center Agent bij Royal FloraHolland in Naaldwijk!
De functie
In deze rol geef jij, samen met de andere teamleider, leiding aan het customer care team. Daarnaast neem jij ook het backoffice team onder je hoede. Samen creëer je een positieve werksfeer en stuur je aan op de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers, zodanig dat zij zich verantwoordelijk voelen voor de resultaten en de klanttevredenheid! Jouw bijdrage aan ‘Flowering The World’ als Teamleider Customer Care Center lever je door:
- Met jouw leiderschapskwaliteiten positieve invloed uit te oefenen op het continu verbeteren van resultaten van vooraf bepaalde doelen op KPI’s, kwantitatieve prestaties van de individuele medewerkers en werkplezier op de afdeling
- De kennis en vaardigheden van de medewerkers optimaal in te zetten en met persoonlijke en vakgerichte ontwikkelingsplannen het maximale potentieel te benutten
- Met jouw talent voor positief beïnvloeden en overtuigen je team te helpen met ‘het dragen’ van organisatorische wijzigingen en veranderingen van de dienstverlening, in plaats van deze tegen te werken.
Je profiel
- HBO werk- en denkniveau
- Aantoonbare ervaring als Teamleider binnen een contact center omgeving
- Ervaring met een work force management (WFM) applicatie is een pré
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
- 32 – 38 uur per week