Teamleader Customer Care
Functieomschrijving
Teamleader Customer Care
Ben jij die ervaren en inspirerende teamleader met een sterke klantfocus en people skills? Mooi, dan hebben wij een match!
Wat ga je doen?
Binnen Swiss Sense staat service centraal en zijn wij altijd bezig om onze klanttevredenheid te verbeteren. Vanuit dit streven is ook deze rol ontstaan. Wij voegen een extra teamleader toe aan ons team om onze medewerkers nog beter te kunnen coachen en begeleiden. Binnen het totale team Customer Care zijn een zestigtal collega’s dagelijks bezig om onze klanten met al hun vragen optimaal te helpen. Hierbij werken wij met een vast kernteam en een flexibele schil om mede de avonden, weekenden en pieken op te vangen.
Jij krijgt hierbij de verantwoordelijkheid over het kernteam van een vijftien tot twintigtal medewerkers, die met hun veelal jarenlange expertise minder op de inhoud gecoacht hoeven te worden, maar met name op hun persoonlijke ontwikkeling en competenties.
Jij bent een resultaatgerichte en gedreven Teamleader Customer Care met oog voor kwaliteit. Je weet de verschillende capaciteiten van jouw teamleden optimaal in te zetten en motiveert het team om zich continu te verbeteren. Als sterke people manager ben je in staat veranderingen door te voeren en daarvoor draagvlak te creëren binnen het team. Dit uiteindelijk alles met maar één doel: het realiseren van de best mogelijke klantervaring. Hoe gaaf is dat!
.
Ook dit ga je doen:
Coach je bestaande en nieuwe medewerkers naar het gewenste competentie niveau Verstrek en rapporteer je managementinformatie aan Manager Customer Care Ben je verantwoordelijk voor een adequate urenverantwoording en verzuimregistratie Ben je verantwoordelijk voor het aannemen en het laten afvloeien van medewerkers Ga je vol voor het realiseren van vastgestelde KPI en Service targets, het bijsturen waar nodig en doet verbetervoorstellen
Wat vragen wij van je?
Afgeronde MBO+/HBO- opleiding (bij voorkeur Service gericht) en minimaal 3 jaar ervaring binnen een vergelijkbare, coachende rol Ervaring met werken onder druk van Targets en KPI’s Coachend vermogen Planmatig en organisatorisch sterk Klantgericht en communicatief sterk Samenwerken Toont initiatief en denkt out of the box Resultaatgerichtheid en oplossingsgericht In staat snel te schakelen En gaat altijd vol humor voor een Can-do attitude
Daarnaast:
- Ben jij 40 uur per week, van maandag t/m vrijdag beschikbaar
- Woon je op reisafstand van Uden
Wat hebben wij jou te bieden?
- Een goed salaris waarmee je je rekeningen kunt betalen én fijn kunt leven
- 25 vakantiedagen
- Korting op een nieuw bed en accessoires in een van onze filialen
- Een pensioenregeling en de mogelijkheid tot het afsluiten van een collectieve zorgverzekering
- Een top werksfeer met gratis fruit, een versbereide lunch, maandelijkse borrels, teamactiviteiten en een informele energieke club met dito collega’s
Voel je thuis bij Swiss Sense
Werken bij Swiss Sense betekent werken in een prachtig familiebedrijf van Nederlandse bodem. Met de vierde generatie van familie Diks aan het roer, is Swiss Sense de laatste vijftien jaar uitgegroeid tot een gerenommeerd merk in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. De internationale groeiambities van onze jonge, bevlogen directie maakt dat we continu vooruit bewegen. Ons succes? Al 100 jaar produceren en verkopen we met hart en ziel een groot assortiment stijlvolle slaapsystemen. Onze deskundigheid, ambitie en vooral onze mensen maken het verschil.
Met ruim 900 medewerkers in vier verschillende landen staan wij graag dichtbij onze klanten en elkaar, door dicht bij onszelf te blijven. Creativiteit, elkaar uitdagen en kansen creëren zijn hierin sleutelwoorden. Met één duidelijke, gezamenlijke missie voor ogen: in 2022 marktleider zijn in Europa. Bij Swiss Sense hebben wij aandacht voor talent en mag je doen wat jij het beste kunt. Dat geeft de energie die je kunt gebruiken om je dromen waar te maken, samen met ons als onderdeel van onze familie.
Daar kom jij je bed voor uit!
Sollicitatieprocedure
Solliciteren bij Swiss Sense? Bekijk hieronder de stappen.
1Jouw sollicitatie
Je solliciteert direct via onze website. Het sollicitatieformulier dat je invult, is direct na sollicitatie zichtbaar voor Swiss Sense. Wij bekijken je sollicitatie zorgvuldig en laten je binnen 10 dagen weten of we je uitnodigen voor een gesprek.
Kom je op dit moment niet in aanmerking voor de functie? Dan laten wij je dit zo spoedig mogelijk weten.
2Ons eerste contact
Zijn wij nieuwsgierig geworden naar meer, dan nemen wij telefonisch contact met je op. Wij bespreken je motivatie en jij kunt alvast alle vragen kwijt die je op dat moment hebt. Bij de juiste eerste klik, plannen wij direct een afspraak voor een persoonlijke ontmoeting. Ook vragen wij naar je salariswensen. Dit doen we om de verwachtingen vanuit beide kanten helder te krijgen.
3Onze eerste ontmoeting
Wij kijken uit naar die eerste persoonlijke kennismaking! Het belangrijkste is die wederzijdse klik;) zowel een match bij de cultuur van Swiss Sense als met de rol op basis van jouw kennis en kwaliteiten.
4Vervolgselectie
Zijn we beiden enthousiast?! Afhankelijk van de vacature volgt er een 2e gesprek en /of opdracht. Als dat het geval is zullen wij je hierover in het eerste gesprek informeren.
5 Together… We make Sense!Vaak zijn twee gesprekken voldoende om voor ons een goed beeld te krijgen. Mochten er nog meerdere gesprekken plaatsvinden, dus zullen wij je ook tijdig laten weten hoe dit traject eruit ziet en met wie.