Teamlead Front Office

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

19 december 2018 Vacatures 0

Functieomschrijving

Teamlead Front Office

In deze nieuwe rol in het Customer Care team ben jij verantwoordelijk voor het dagelijkse inbound en outbound klantcontact. Als teamlead train, coach en motiveer je het front office team. Je bent een commerciële tijger die met flair en enthousiasme het Petplan-merk kan uitdragen. Een saaie werkdag zul je niet snel hebben doordat je klanten spreekt via de telefoon, e-mail, chat, website en social media. Jouw focus ligt naast het dagelijkse klantcontact ook op klantbehoud en het binnenhalen van nieuwe klanten. Zo lever je een substantiële bijdrage aan onze ambitie om de nummer 1 huisdierenverzekeraar van Nederland te worden, zowel in schaalgrootte als in klanttevredenheid.

 

Wat je doet:

  • Om je doelen te bereiken stel je een commercieel plan op voor de korte (Q1 2019) en middel-lange (2019) termijn gericht op het verbeteren van klantcontact, klantbehoud en upsell.
  • Je voert dit plan zelf en in samenwerking met de Front office uit.
  • Je traint, motiveert en coacht je collega’s om de prestaties te verbeteren
  • Als teamlead los je eenvoudige en complexe cases op
  • Je maakt van iedere klant een fan