Teamlead Customer Service Inbound
Functieomschrijving
Wat houdt de functie in?
Als Teamlead Customer Service Inbound ben je het aanspreekpunt en meewerkend voorman/vrouw van het team en zorg je voor advies op maat richting alle klanten en jouw teamleden. Wij bieden onze klanten een premium product met de service die daarbij hoort. Wanneer een klant belt reageert jouw team met een adequate actie en zorgen zij voor een efficiƫnte en persoonlijke afhandeling. Hierbij bied jij een meewerkende en ondersteunende rol.
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
– Aansturing van het CS Inbound team op dagelijkse basis
Trainen, coachen en commercieel ontwikkelen van teamleden en hen (en het team) zodanig naar een hoger plan brengen
– Structureel behalen van overeengekomen doelstellingen voor het ontwikkelen van het Customer Service kanaal binnen Hilti’s kernwaarden, alsmede het continu verbeteren van eigen kennis en vaardigheden
– Het voeren van 1 op 1 functionerings- en beoordelingsgesprekken
– De processen binnen de afdeling optimaliseren en nieuwe projecten initiĆ«ren welke actief bijdragen aan het verwezenlijken van de doelstellingen van Hilti.
– Verzorgen van een optimale planning waarin KPI’s en service level gewaarborgd worden.
– Afstemming van de samenwerking met andere teams
– Rapporteren aan en actieve ondersteunende rol naar de Manager Customer Service