Supportmedewerker
Functieomschrijving
In deze uitdagende eerstelijns-supportfunctie ben jij het visitekaartje van onze afdeling Support. Je bent dagelijks via e-mail, chat en telefoon in contact met onze klanten, makelaars. Zij hebben jouw support nodig bij het gebruik van Kolibri (ons CRM pakket) en Housenet (onze website).
Verder ben je met het support team verantwoordelijk voor de strategie om het aantal support verzoeken te reduceren en onze support naar the next level te brengen. Je bedenkt oplossingen om het aantal telefoontjes terug te brengen, om zo onze online helpdesk te optimaliseren en de AI voor ons te kunnen laten werken. Kortom, het proces te automatiseren om zo de gemiddelde responstijd terug te brengen etc.
Als support medewerker ben je de prominente schakel in ons bedrijf. Je schakelt met onze afdelingen Sales, Development, Fulfillment, Delivery en Finance. Via ons online ticket systeem communiceer je dagelijks met deze afdelingen over feature requests, bugs, administratieve zaken en meer.
Binnen no time ontwikkel jij je tot een productspecialist en jouw ambitie en drive brengt onze support naar the next level zodat we samen voor mega happy klanten zorgen.
Wat voor vragen stellen onze klanten?
Duik in ons online helpcentrum om te zien wat onze klanten (makelaars) zoal vragen over Kolibri, het CRM pakket dat ze gebruiken om het aanbod in te voeren en zo door te plaatsen naar online platformen zoals bijvoorbeeld Funda.
Lees hier welke vragen er gesteld worden over Kolibri.
Ook kan je hier de vragen lezen die binnen komen over Housenet, de websites die wij voor de makelaars bouwen. Housenet is een CMS waar makelaars de content van hun website beheren.
Lees hier welke vragen ze stellen over Housenet.