Functieomschrijving
- Capelle aan den IJssel
- Geld- en waardetransport
- 40 uur
Support medewerker
Als medewerker Business Support ben je verantwoordelijk voor onze tweedelijns customer support voor ons bedrijfsonderdeel Cash Solutions. G4S Cash Solutions kijkt naar de gehele cash cyclus van onze klanten en draagt bij aan efficiency, vermindering van fraude en het creëren van een veilige werkomgeving voor medewerkers en klanten van de klant
De afdeling Business Support verzorgt de ondersteuning van onze klanten, zowel bij vragen als bij onderzoeken. Als medewerker business support verzorg je de tweedelijns ondersteuning voor onze klanten. Je handelt vragen van klanten af die door de eerstelijns ondersteuning bij je neergelegd worden. Maar daarnaast zal je ook e-mails met vragen van klanten behandelen. Veelal vraagt het oplossen van de klantvraag intern onderzoek waarbij diverse afdelingen binnen Cash Solutions aangesloten zullen zijn. Je zal contact onderhouden met je collega’s van de diverse afdelingen en daarnaast zal je de klant op de hoogte houden van de vorderingen van het onderzoek.
In deze ondersteunende functie krijg je te maken met complexe vraagstukken die van je vragen dat je diverse partijen betrekt en informeert, zowel binnen onze organisatie als extern met klanten. Je krijgt volop de kans om je verder te ontwikkelen en je vaardigheden op het gebied van klantgerichtheid en probleemanalyse aan te scherpen