Support Medewerker
Functieomschrijving
Voor onze vestiging in Zierikzee zijn we op zoek naar een
Support Medewerker
Als Support Medewerker bij Syntess Software in Zierikzee…
… is geen dag hetzelfde, omdat je nooit weet welke klant er belt en welke vraag ze voor je hebben. Je bent samen met je collega’s op de Helpdesk het eerste aanspreekpunt voor al onze klanten op het gebied van ondersteuning bij het gebruik of de installatie van onze software. Deze ondersteuning bied je zowel telefonisch als per e-mail.
Je zet je pc aan, pakt een kop koffie en…
…start gelijk het callsysteem, teamviewer en een testomgeving op. Zo zit je er helemaal klaar voor als straks de klanten bellen. Voordat je inlogt eerst in het planscherm kijken: wat staat er vandaag op de agenda? Je staat ingepland voor 1e-lijns, met nog een blokje uitzoek en studie in de middag.
Om half 9 log je in. Het duurt maar even of jouw eerste beller hangt al aan de telefoon met een vraag over een factuurlay-out. Je kunt deze call meteen beantwoorden en stuurt een bevestigingsmail van het gesprek naar de klant. Direct daarna een technisch probleem: “We kunnen niet inloggen.”. Je kijkt gelijk mee en noteert de melding. Dit is een lastigere variant dan wat meestal het geval is. Even overleggen met een collega van Technische Support: “Verbind maar door.”.
Je stelt jezelf weer beschikbaar voor de wachtrij. De telefoon gaat weer en zo vliegt de ochtend voorbij.
In de middag heb je naast 1e-lijns ook nog uitzoek gepland staan. Hiervoor loop je langs bij een softwareontwikkelaar. Samen kom je eruit en kan dit door jou met de gebruiker worden opgelost. Vervolgens staat het studieblok voor het doornemen van nieuwe functies en wijzigingen op het programma. Hierna zit je weer met nieuwe kennis aan de telefoon, zodat je de klant goed kunt blijven ondersteunen.
Je team…
…bestaat uit 21 teamgenoten die zich net als jij dagelijks richten op het ondersteunen van de klant. Met twee teamleiders en een afdelingsmanager is de afdeling Support Helpdesk één van de grootste afdelingen van onze organisatie. Het team is verdeeld in twee ruime ‘kantoortuinen’ waar iedereen zijn of haar eigen werkplek heeft.
Functie-eisen
- Je bent communicatief vaardig en een goede gesprekspartner voor al onze klanten.
- Je bent creatief, kunt vragen goed interpreteren en snel vertalen naar oplossingen.
- Je bent zelfstandig, maar werkt graag in een team.
- Je bent een enthousiast en leergierig persoon.
- Je wilt je capaciteiten optimaal gebruiken en je wilt het verschil maken voor onze gebruikers.
- Je werkt minimaal op hbo-niveau
Arbeidsvoorwaarden
- Een interne opleiding, zodat jij specialist in onze software kunt worden.
- Een goed salaris dat past bij je opleiding en ervaring.
- Bij ons kan je jezelf zijn en krijg je de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen.
- Een pensioenregeling, reiskostenvergoeding en winstuitkering volgens bedrijfsregeling.
- 26 vakantiedagen op jaarbasis bij een fulltime dienstverband en aandacht voor een goede werkplek, gezonde arbeidsomstandigheden en de mogelijkheid om deel te nemen aan de collectieve zorgverzekering van CZ.
- En nog veel meer…, fruit, gratis parkeren, fijne collega’s, goede sfeer, interne opleidingen.