Support Medewerker
Functieomschrijving
Support Medewerker Nilsson
Vogelzangsweg 100
Goes – Nederland
+31 (0)113 – 250 700
Support Medewerker
Functieprofiel
36-40 uur
WIJ ZOEKEN
een support medewerker
Als support medewerker bij Nilsson draag je zorg voor verschillende digitale projecten. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en helpt hen met het in kaart brengen en coördineren van wijzigingen, aanpassingen en problemen in hun website. Intern schakel je met developers, designers, marketeers en uiteraard ook regelmatig met partners/leveranciers.
We zoeken een support medewerker die affiniteit heeft met digitaal (websites, CMS systemen, content management, e-mailmarketingsystemen, hosting, etc.). Ben jij communicatief sterk, klantgericht en kun jij goed prioriteiten stellen? Pak dan de telefoon of stuur ons een mail en wie weet ga je binnenkort aan de slag binnen een toegankelijk, sociaal en betrokken team van harde werkers.
WIJ VRAGEN
van een support medewerker
- Een aantal jaar ervaring op een support of klantenservice afdeling;
- Sterke communicatieve vaardigheden;
- Klantgerichtheid;
- Gestructureerde werkwijze en het kunnen aanbrengen van orde in diverse communicatiestromen;
- Kennis van/of affiniteit met digitaal (websites, CMS systemen, content management, e-mailmarketingsystemen, hosting, etc.);
- Verantwoordelijkheidsgevoel.