Supervisor Customer Service

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Supervisor Customer Service

20 juni 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Als Supervisor Customer Service van onze afdeling Warehousing bij De Klok Logistics ben je verantwoordelijk voor de afdeling, probeer je alle collega’s te stimuleren en te ondersteunen waar nodig en ben je continue bezig met het verbeteren van de afdeling. Uiteraard onderhoud je ook (dagelijks) contact met onze klanten. Wil jij werken in een snel groeiende organisatie? Dan is deze functie op jouw lijf geschreven.

Waar ga je werken?
Bij De Klok Logistics werken betekent hard werken in een prettige omgeving. De Klok Logistics is een 3PL+ dienstverlener met een groot BeNeLux netwerk voor klantspecifieke en, bij voorkeur, ge├»ntegreerde warehousing, transport- en distributie-oplossingen. Hoe complex de logistieke organisatie ook is, wij kunnen voor al onze opdrachtgevers een maatwerkoplossing voor de Supply Chain bieden. Innovatie en kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom zijn al onze moderne magazijnen en warehouse services ondersteund met innovatieve technologie├źn. Hierdoor kunnen wij de gehele logistieke keten van begin tot eind voor onze opdrachtgevers verzorgen. En een van onze belangrijkste uitgangspunten bij de uitvoering hiervan is een hechte samenwerking met onze klanten. En daar hebben we jou voor nodig.

Wat ga je doen?
Jij zorgt er samen met het team voor dat alle klanten tevreden zijn. Jij bent eindverantwoordelijk voor het behalen van de doelen. Je weet dus als geen ander hoe je dit moet monitoren en uiteindelijk de doelen overtreft. Je bent geobsedeerd door drie dingen: klachtenregistratie, klanttevredenheid en kwaliteit. Daarnaast wil je alles sneller, makkelijker en beter maken. En samen met de medewerkers zorg jij ervoor dat het Customer Service team zich blijft verbeteren.