Store Service Advisor
Functieomschrijving
Store Service Advisor – Berkel & Rodenrijs
Functie Store Service Advisor Vacaturecode # 1950521 Vakgebied Marketing & Sales Opleidingsniveau mboDepot (Locatie) Berkel & Rodenrijs Ervaring in jaren < dan 2 jaarWat ga je doen?
WE DELIVER HAPPINESS
DPD Nederland zoekt talenten die ons DPD DNA komen versterken!
WIJ. AMBITIE. VAKMANSCHAP. FAIR. EIGENAARSCHAP.
STORE SERVICE ADVISOR
- Meedenken en vormen een “nieuw” DPD store-concept
- JIJ = Service + Klantgericht = Tevreden klanten!
- Flexibiliteit
Store Service Advisor bij DPD Nederland betekent…
…dat jij als service en support medewerker & als gastheer/-vrouw hét visitekaartje bent voor onze klanten die met hun vragen/ pakketten naar het servicepunt (DPD Store) komen. Jij bent verantwoordelijk voor een professionele uitstraling van de store en servicegerichte oplossingen voor de vraagstukken.
Hoe ziet een werkdag eruit?
- Voordat je de winkel opent, zorg je ervoor dat de winkel er top uitziet!
- Tijdens jouw shift ontvang je klanten aan de balie, beantwoord je vragen van klanten over hun pakketjes, los je problemen op of zet je vragen intern door, pas je contracten aan en werk je bijbehorende administratie bij.
- Met jouw sterke (interne) netwerkvaardigheden weet jij vragen snel te beantwoorden en initiatieven te nemen om verwachtingen te overtreffen.
- Indien nodig, ondersteun je bij werkzaamheden voor andere afdelingen bijvoorbeeld voor Pick-up.
- Als je de winkel sluit, dan zorg je ervoor dat:
- Eventuele rommel is opgeruimd
- Alle administratie is bijgewerkt en/of goed in een overdracht is verwerkt voor de volgende dag
- En er geen urgente tickets meer openstaan
De klant is tevreden door jouw uitstekende service!
De werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag van 10:00 – 21:00 en op zaterdag van 10:00 – 18:00 (in eerste instantie). Je werkt in dagdelen (flexibel). De precieze werktijden zijn nog onder voorbehoud en zullen in overleg worden afgesproken. Locatie is Rotterdam Centrum.
Jouw afdeling & team
Retail is een nieuwe afdeling die nog moet worden vormgegeven. Bij de ontwikkeling is de bijdrage van ieder teamlid van groot belang. Hierbij staat de versturende en ontvangende klant altijd centraal: Hoe kunnen wij hun ervaring met DPD verbeteren?
De Store Service Advisor valt onder de hiërarchische verantwoordelijkheid van de afdeling Retail en rapporteert aan de Storemanager. Onder de afdeling Retail valt onder andere het Pickup shop netwerk en eigen winkels.
Wat neem je mee?
Jij neemt mee:
- Je ádemt service is en weet precies hoe je dat in de praktijk tot uiting brengt
- Je bent klantgericht, proactief en ondernemend
- Je werkt zelfstandig, bent oplossingsgericht en neemt goede afgewogen besluiten
- Je bent flexibel en denkt mee in een omgeving die nog voortdurend in beweging is
- Je bent leergierig en maakt je de organisatie snel eigen
En ook:
- Een afgeronde MBO-opleiding
- Kennis van en ervaring van de systemen Ms Office en Salesforce
Wat krijg je van ons?
- Flexibiliteit in de vorm van een parttime functie (minimaal 2 dagdelen)
- Een functie bij een dynamische en logistieke organisatie die volop groeiende is!
- Een werkomgeving met een informele bedrijfscultuur met open en eerlijke communicatie.
- Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en relevante opleidingen te volgen.