Servicedesk Medewerker (Telefonie)
Functieomschrijving
Servicedesk Medewerker (Telefonie)
15-40 uur
Nuenen
Mbo
Jij hebt een klantgerichte houding, bent communicatief vaardig en vindt het leuk om veel verschillende personen te spreken. Ben je daarnaast beschikbaar in de periode juni/juli tot en met augustus? Dan is deze functie als Servicedesk Medewerker (telefonie) iets voor jou!
Jouw Job
Je primaire doel is het zorgdragen voor een warm contact voor iedereen die contact met ons opneemt. Onze Servicedesk is er om de bij ons aangesloten klanten (intermediairs) te ondersteunen als ze er even niet uitkomen, niet de juiste route weten of niet de juiste werkwijze hanteren. Wij nemen de klant mee in onze werkwijze, organisatie en systemen! Je verbindt, waar nodig, degene die contact met ons opneemt door naar de juiste persoon of afdeling.
Dit alles doe je in een enthousiast en ondernemend team. Als je de afdeling op loopt, voel je direct de energie die het team uitstraalt. Je komt centraal binnen onze organisatie te staan en daardoor heb je contact met alle afdelingen.