Servicedesk Medewerker

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Servicedesk Medewerker

27 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Bekijk onze real careers in real estate hieronder en solliciteer naar de functie die bij jou past.

Servicedesk Medewerker parttime

Functieomschrijving

In deze functie werk je voor het Asset Services team te Schiphol-Rijk (32 uur per week). Als Servicedesk Medewerker ben je verantwoordelijk voor de correcte coordinatie van diverse facility gerelateerde taken voor toonaangevende, internationale, multi functionele kantoorlocaties en ben je op proactieve wijze de spin in het web tussen huurders en leveranciers.

In deze rol zorg je voor een snelle en soepele afhandeling van storingen en serviceverzoeken van huurders. Je informeert de huurders proactief over de onderhoudswerkzaamheden. Daarnaast bewaak je dat de gemaakte afspraken met de onderhoudspartijen en of leveranciers worden nagekomen en ben je betrokken bij verbetervoorstellen en kostenbesparingen.

Een klein deel van je functie bestaat uit het voeren van diverse administratieve werkzaamheden, zoals het maken van opdrachtbonnen, postverwerking, repro-werkzaamheden en archieftaken.

Verder heb je oog voor veiligheid en meld je proactief als er zich een onveilige situatie voordoet.

Dit hebben wij jou te bieden!

We vinden het belangrijk dat je je blijft ontwikkelen. Wij geven je de ruimte en de mogelijkheid om bijvoorbeeld aanvullende certificaten te behalen, een cursus of opleiding te volgen of een dag kennis en ervaringen uit te wisselen op een vakbeurs.

Verder bieden we jou:

  • Een marktconform salaris;
  • Jaarlijkse vakantietoeslag van 8,33%;
  • Goede pensioenregeling;
  • Keuze voor collectieve ziektekostenverzekering;
  • 25 vakantiedagen waarbij je de ruimte hebt om tien dagen (per kalenderjaar en bij een fulltime dienstverband) extra aan te kopen;
  • Twee extra vrije dagen als je een jaar lang niet ziek bent geweest.

Wat heb jij CBRE GWS te bieden?

  • Je hebt minimaal een MBO opleiding afgerond, bij voorkeur in de richting Hotel Management of Facility Management.
  • Je hebt bij voorkeur enkele jaren ervaring in een service verlenende functie.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden op verschillende niveaus.
  • Je bent proactief en hands-on ingesteld en neemt verantwoordelijkheid.
  • Je bent stressbestendig en in staat om prioriteiten te stellen.
  • Je hebt goede kennis van MS Word en Excel is een absolute ‘must’.
  • Je hebt goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.