Servicedesk Engineer
Functieomschrijving
Servicedesk Engineer
Functie: Servicedesk Engineer
Locatie: Zevenaar
Aantal uur: 40
Waarom als Service Desk Engineer werken bij Actemium?
Vind je het leuk om problemen van onze klanten op het gebied van hardware, software en netwerken te analyseren en op te lossen? Of zorgen dat het bij de juiste collega terecht komt? En wil je graag werken in een klein toegewijd team waar je veel bij kan leren? Dan ben je bij onze business unit in Zevenaar op de goede plek
Wat bieden we
- Een afwisselende baan binnen een compacte business unit van een internationale dynamische organisatie
- 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen
- Goede interne en externe opleidingsmogelijkheden
- Een marktconform salaris, pensioen, collectieve verzekeringen, aangevuld met winstuitkering
- Informele werkomgeving, een klein team en korte lijnen
- Informatie over de afdeling of het team
- Een actieve personeelsvereniging
- Toegang tot 100+ online trainingen via GoodHabitz
- Voordelig aandelen verwerven via het CASTOR-spaarprogramma