Functieomschrijving
Kerntaken
- De Servicedesk-agent zorgt voor het correct afhandelen van vragen, bugs en wensen van de eindgebruikers;
- Registreert de call, beoordeelt of deze direct beantwoord kan worden of dat deze moet worden doorgespeeld naar de programmering;
- Verantwoordelijkheid voor een correcte en tijdige terugkoppeling naar de eindgebruiker;
- Samen met de rest van het team van agents de dienstverlening optimaliseren;
- Advisering en ondersteuning gebruikers bij incidenten per telefoon, e-mail en ticketsysteem;
- Registreren, rapporteren en bewaken van incidenten/calls;
- Eindcontrole of incidenten/calls juist zijn afgehandeld;
- Oplossen van technische en inhoudelijke problemen;
- Ondersteuning geven aan klanten bij technische en inhoudelijke vragen;
- Onderhouden van de Wiki en de invoer in het helpdesk pakket;
- Onderhouden van de openbare FAQ;
- Maken van handleidingen;
- Het geven van cursussen aan onze gebruikers op kantoor of locatie;
- Inwerken van nieuwe agents op aanwijzing van de Teamcoördinator Servicedesk;
- Rechtstreeks verantwoording schuldig aan Teamcoördinator Servicedesk.