Serviceadviseur

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

30 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Serviceadviseur

Bij ons werken? Onze vacatures

  • Kia Voorburg
  • Serviceadviseur
  • Kia

Serviceadviseur

Ben jij de schakel tussen de klant en onze autotechnici? Dan is deze baan jou op het lijf geschreven!

Voor onze mooi KIA vestiging in Voorburg zoeken wij per direct fulltime een enthousiaste, maar vooral gedreven Service Adviseur.

Bedrijfsprofiel:

Betrokken, Onderscheidend, Deskundig, Ambitieus en Geïnteresseerd.

Dat maakt Autohaag Zeeuw / Van Bunningen / Zeeuw & Zeeuw een inspirerende dealergroep die de merken Renault, Dacia, Ford, KIA, Nissan en Mitsubishi vertegenwoordigt. Met meer dan 400 enthousiaste medewerkers binnen onze 25 vestigingen behoren we tot de top 10 Automotive dealerbedrijven van Nederland. We bieden een compleet aanbod aan mobiliteitsdiensten zoals onderhoud en garantie, autoverhuur en verzekeringen, een eigen leasetak, en een schadeherstelbedrijf. Tevens onderscheiden wij ons in het kader van “Maakt je blij!”,, met een hoog klanttevredenheidspercentage.

Herken je jezelf in ons bedrijfsprofiel, wacht dan niet langer en waag de sprong naar ons bedrijf.

Functieomschrijving

In deze functie ben jij het aanspreekpunt voor de klant! Je ontvangt onze klanten aan de receptie en onderhoudt het contact met de klant. Dit maakt jou medebepalend voor de servicegraad en klanttevredenheid van onze organisatie. Verder verzorg je de werkplaatsplanning, de facturatie naar de klant, de afhandeling van de opdracht en regel je o.a. vervangend vervoer.

Onze ideale kandidaat is:

Commercieel ingesteld, stressbestendig, enthousiast en een ambassadeur voor onze organisatie. Ook pas je binnen onze kernwaarden: Betrokken, Onderscheidend, Deskundig, Ambitieus en Geïnteresseerd!

Wat wij van jou verwachten is:

  • Affiniteit met techniek;
  • 1-3 jaar werkervaring als Service Adviseur
  • Ervaring met Renault, is een Pré
  • Telefonische acquisitie;
  • Klantgericht met gevoel voor service en hoge kwaliteit;
  • Onderhouden van het klantcontact;
  • Werkplaatsplanning;
  • Factureren van werkorders;
  • Organisatorisch talent;
  • Ervaring met het DMS systeem EVA is een pré;
  • Ervaring met het positief beïnvloeden van de klanttevredenheid (de wil om klanten optimaal te helpen);
  • Technische kennis/achtergrond;
  • Vertalen opdracht klant naar werkopdracht.

Wat wij bieden is:

  • Een dynamisch en hecht team;
  • De charme van werken in een vestiging maar onderdeel uitmaken van één van de grootste dealerbedrijven van Nederland;
  • Een goed pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Volop uitdaging, doorgroeimogelijkheden en toekomstperspectief;
  • Opleidingen en trainingen;
  • Een leuk team van collega’s met uitstekende begeleiding;
  • Kortom een leuke baan in een mooi modern pand met het innoverende merk KIA.