Service Advisor

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Service Advisor

Vacatures 0

Functieomschrijving

Als Service Advisor weet jij jouw hoofd koel te houden en kan je snel schakelen tussen diverse taken. Jij bent medeverantwoordelijk voor de klanttevredenheid bij Quadira en je staat klanten, collega’s en partners dan ook op een vriendelijke wijze te woord via de telefoon of e-mail.

Jij werkt actief mee aan het succes van Quadira en zet jezelf graag in om anderen te helpen. Jij maakt deel uit van een team en bent bereid om net een stapje meer te zetten om jouw collega’s te ontlasten. Jij gaat pas tevreden naar huis als alle problemen juist zijn opgelost.

Je taken in het kort:

  • Het bezetten van de Supportdesk
  • Problemen aannemen, analyseren en afhandelen of doorverwijzen
  • Terugkoppelen benodigde informatie naar klanten/ collega’s en verantwoordelijken
  • Uitvoeren van software updates
  • Testen nieuwe versies van onze software
  • Verantwoordelijk voor de documentatie
  • Het schrijven van (gebruikers) handleidingen

Jij bent sociaal en stressbestendig en hebt daarnaast ook:

  • Een MBO/HBO diploma
  • Technische achtergrond op gebied van software installatie
  • Ervaring met Microsoft Server omgevingen
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Ervaring met klantcontact (service)