Functieomschrijving
Autobedrijf Janssen en Autobedrijf Kerres zijn onderdeel van Janssen Kerres Automotive B.V. Door fusering van beide familiebedrijven is in juli 2014 een verzorgingsgebied ontstaan dat strekt van Zuid- en Noord-Limburg tot en met Oost-Brabant. Janssen Kerres heeft 14 sales- en servicelocaties, verdeeld over de merken Renault, Dacia, Nissan, Peugeot, Citroën, DS en Kia. Janssen Kerres, úw mobiliteitspartner voor zowel particuliere als zakelijke klanten.
Onze missie is het voorzien in zorgeloze mobiliteit in combinatie met het one-stop-shopping-concept, afgestemd op uw persoonlijke wensen. De klant staat bij Janssen Kerres Automotive altijd centraal.
Interesse in een baan bij Janssen Kerres Automotive? Neem contact op via .
Voor onze vestiging in Heerlen zijn wij op zoek naar een service adviseur. De nieuwe collega die wij zoeken begrijpt wat service- en klantgerichtheid is en is zich bewust van het belang van een commerciële receptie. Je kunt goed tegen hectiek en je bent in staat om met meerdere dingen tegelijk bezig te zijn. Je draagt bij aan een optimale klanttevredenheid.
Taken en verantwoordelijkheden:
De service adviseur is verantwoordelijk voor het contact tussen de klant en de werkplaats. Er wordt vanuit een klantgerichte en commerciële gedachte gewerkt. De taken bestaan voornamelijk uit:
- Het ontvangen van klanten en de geplande werkzaamheden doornemen;
- Het verstrekken van informatie en verlenen van service aan klanten;
- Zorgen dat de klant bij het ophalen van de auto volledig is geïnformeerd over de uitgevoerde werkzaamheden;
- Het adviseren van extra services en producten;
- Zorg dragen voor een optimale serviceverlening;
- Het opstellen van werkorders en het aanmaken van facturen;
- Het opzoeken, verkopen en factureren van onderdelen;
- Het klaarleggen van onderdelen voor de werkplaats;