Functieomschrijving
(Senior) Teamleader Customer Service @ Perry & Aktiesport!
– Aalsmeer
Als (Senior) Teamleider Customer Service bij Perry en Aktiesport ben jij verantwoordelijk voor de operationele performance van de Customer Service afdeling en de dagelijkse aansturing van…
Gezocht! (Senior) Teamleider Customer Service @ Perry & Aktiesport!
Als (Senior) Teamleader Customer Service bij Perry en Aktiesport ben jij verantwoordelijk voor de operationele performance van de Customer Service afdeling en de dagelijkse aansturing van medewerkers. De afdeling is in ontwikkeling en jij weet als aanvoerder (meewerkend voorman) precies hoe er gewonnen kan worden!
Wat doe je nou écht als (Senior) Teamleider Customer Service
Je helpt je collega’s hun vaardigheden (verder) te ontwikkelen. Als servicegerichte coach verzorg jij coaching en training voor je collega’s en de gehele afdeling. Daarnaast;
- heb je ervaring in het geven van trainingen en ben je bekend met kwaliteitsmonitoring binnen een Customer Service omgeving;
- Sta je stevig in je schoenen en zie je een snel veranderende omgeving als een uitdaging;
- Zet je de klant centraal in alles wat je doet;
- Verzorg je de planning/forecast van de bezetting van de afdeling;
- Signaleer je tijdig wanneer er afwijkingen zichtbaar zijn in het aanbod;
- Onderneem je actie om het niveau van serviceverlening te handhaven’;
Je werkt graag samen met andere afdelingen om het optimale resultaat te behalen voor onze klanten en de medewerkers van de Customer Service afdeling!
Wat vragen wij van een (Senior) Teamleider?
Jij hebt gevoel voor retail en daarnaast beschik je over :
- Minimaal HBO niveau;
- Flexibele houding m.b.t. werktijden;
- Minimaal 3 jaar ervaring in vergelijkbare functie;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als in geschrift;
- Goede communicatieve vaardigheden.