Functieomschrijving
Bij Zelfstroom zijn wij op zoek naar een (Senior) Customer Support Medewerker die een ster is in het overtreffen van klantverwachtingen. Jouw servicegerichte en probleemoplossende instelling is onmisbaar, want we willen elke dag weer het verschil maken richting onze klanten.
Wat ga jij doen?
Als (Senior) Customer Support Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
Je ondersteunt de klant op afstand en handelt de vraag zoveel mogelijk direct af. Indien voor een vraag meer uitwerking nodig is, zoek je dit uit en houd je de klant constant op de hoogte over de voortgang. Je zorgt voor het nakomen van de afspraken!
Omdat alle installaties net anders zijn, moet je altijd “wakker” zijn. Je vangt de signalen & onderliggende boodschappen van de klant goed op en vindt daar met jouw creatieve inzichten een passende oplossing voor. Dit doe jij door nauwkeurig te luisteren naar de behoeftes van de klant, doortastende vragen te stellen en hierop op een juiste manier te anticiperen.
Snelheid, handigheid, maar ook flexibiliteit zijn essentieel voor het goed kunnen uitvoeren van deze rol. Er zijn veel klantvragen die opgelost moeten worden, naast dat er veel nieuwe klanten bij komen. Dit moet je echt een uitdaging vinden.