Senior customer service medewerker

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Senior customer service medewerker

24 oktober 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Als Senior Customer Service Medewerker ben je eindverantwoordelijk voor de klantenservice. Je begeleidt en instrueert de andere Customer Service medewerkers. Je bent tevens verantwoordelijk voor het creëren en onderhouden van op de klant gerichte documenten en gebruikershandleidingen.
Kortom je bent de spil in alles wat nodig is om klanten te helpen, te instrueren en te begeleiden om zelfstandig te kunnen werken met de producten van AMN.

Plaats in de organisatie
De Senior Customer Service Medewerker wordt aangestuurd door het Hoofd Commerciële Binnendienst. De Senior Customer Service Medewerker werkt samen met de medewerkers Customer Service en Commerciële Binnendienst, de Productmanager, de Testconstructeur, de Systeembeheerder en waar nodig de Software engineers.

Verantwoordelijkheid en taken

  • Je bent verantwoordelijk voor het reilen zeilen van de Customer Service afhandeling.
  • Je ondersteunt de Customer Service Medewerkers en geeft hen advies bij vragen of klachten en stuurt de medewerkers waar nodig bij.
  • Je produceert, actualiseert en optimaliseert de (werk)instructies en (product)handleidingen.
  • Je beheert, controleert en archiveert alle voor de customer service benodigde documenten en handleidingen.
  • Je vertaalt klantmeldingen en resultaten van klantanalyses proactief naar verbeteringen in de algemene serviceverlening en technische functionaliteiten.
  • Je bent een team player met een sterke nadruk op nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit.
  • Je houdt je aan de geldende beleidsuitgangspunten en geeft invulling aan het (privacy) informatiebeveiligingssysteem van AMN.
  • Je bent de back-up voor collega’s en springt waar nodig in. Dit betekent dat je ook:
    • telefonisch en per email uitleg geeft over de producten van AMN;
    • binnenkomende meldingen per mail / telefoon aanneemt, registreert (Freshdesk) en afhandelt;
    • klachten registreert en afhandelt;
    • meldingen van storingen signaleert, verhelpt en afhandelt.
    • klanten waar nodig doorverwijst naar tweedelijns-specialisten.

Functie-eisen

Kwalificaties en vaardigheden

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau.
  • Je beschikt over werkervaring op een servicedesk/helpdesk.
  • Je bent klantgericht ingesteld.
  • Je werkt nauwkeurig en je bent sterk in dossieropvolging.
  • Je bent resultaatgericht, gedreven, sociaal en flexibel.
  • Je bent communicatief sterk.
  • Je kunt goed met stress omgaan.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en kan goed in teamverband werken.
  • Affiniteit met het onderwijs is een pré.
  • Je hebt affiniteit met IT-applicaties.
  • Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je beschikt over een uitstekende beheersing van het MS Officepakket (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) en overige relevante softwarepakketten ( CRM-systeem).

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Je komt te werken binnen een informele en zeer collegiale werkomgeving waar oog is voor elke werknemer.
  • In deze zelfstandige en veelomvattende functie is voldoende ruimte om je verder te ontwikkelen .
  • Een maandsalaris tussen € 3200,- en € 4200,- op basis van 40 uur (afhankelijk van ervaring en opleiding) .
  • Tijdelijk dienstverband met uitzicht op vast contract.
  • 32 – 40 uur.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.