Functieomschrijving
Wat ga je doen?
Als Sales Support medewerker ben jij verantwoordelijk voor zowel de administratieve als de commerciële ondersteuning van de sales consultants. Je ondersteunt de buitendienst medewerkers in de breedste zin van het woord.
Een kleine greep uit jouw afwisselende takenpakket:
· Je beheert de agenda’s van de sales consultants; je plant afspraken in bij de klanten en prospects en zorgt voor een zo efficiënt mogelijke planning in de agenda’s van de consultants.
· In overleg met de sales consultant verwerk je de bezoekverslagen en zorgt voor de juiste opvolging richting klanten of richting de betrokken afdelingen.
· Je stelt offertes op voor klanten die interesse hebben in de dienstverlening van ons. Je zorgt dat er altijd een opdrachtbevestiging wordt verstuurd en je maakt de contracten en overige documentatie voor de klant in orde.
· Je ondersteunt de consultants bij het onderhouden van de klantrelatie, hierin fungeer jij als het tweede aanspreekpunt voor de klant.
· Regelmatig worden klanttevredenheidsonderzoeken uitgevoerd bij bestaande en nieuwe klanten, hierin bewaak jij het gehele proces.
· Je helpt mee bij het inzetten van salescampagnes en je denkt mee met het creëren en spotten van leads en opportunity’s.
· Je maakt in deze functie gebruik van de expertise van je collega’s en bent daarbij de spil in de contacten tussen Sales, Enterprise Solutions (technisch) Support en Order & Delivery. Samen bereik je tenslotte meer dan alleen.