Sales Support Medewerker
Functieomschrijving
Sales Support Medewerker bij 123inkt.nl!
123inkt.nl groeit! Daar zijn wij enorm trots op. Want met deze groei komen er nieuwe functies bij, zo ook de functie van Sales Support Medewerker. Communiceer jij makkelijk, werk jij nauwkeurig en ben jij de steun en toeverlaat van onze accountmanagers in de buitendienst? Dan is dit jouw functie!
Als Sales Support Medewerker binnen 123inkt.nl zal jij je voornamelijk bezighouden met het ondersteunen van onze accountmanagers in de buitendienst. Het betreft een nieuwe, maar zeker ook een hele afwisselende functie binnen onze verkoopafdeling. De verkoopafdeling bestaat momenteel uit 24 collega’s, waarvan er (tot op heden) 1 op de buitendienst als accountmanager.
Wat ga jij doen?
De accountmanager(s) zijn veel op pad om bij grote (nieuwe) klanten op bezoek te gaan. Jij bent het vaste aanspreekpunt van de grote klanten en bereidt de accountmanager voor op relatiebezoeken. Daarnaast maak je productvergelijkingen en geeft deze informatie door, zodat de accountmanager goed voorbereidt zijn afspraak ingaat.
Zodra zij de afspraak uitkomen zullen zij contact met jou hebben over de gemaakte afspraken. Jij gaat hier vervolgens meteen mee aan de slag en zorgt dat dit wordt uitgewerkt. Jij bent op de hoogte van alle afspraken van de accountmanagers en weet precies wat er speelt.
De functie Sales Support Medewerker is een functie waarbij jij veel aan het schakelen bent met diverse afdelingen. Jij zal regelmatig een andere afdeling binnen 123inkt.nl binnenlopen om even te sparren, zoals de inkoop-, administratie- of marketingafdeling. Daarnaast denk je ook graag mee met de accountmanager en weet jij op den duur precies wat jij zelf kan oppakken of wanneer je moet schakelen met anderen. Kortom, een nieuwe, uitdagende functie binnen een groeiende verkoopafdeling.
Wat zoeken wij?
- Je bent fulltime beschikbaar;
- Je werkt zeer administratief nauwkeurig en je hebt commercieel inzicht;
- Je beschikt ten minste over mbo werk- en denkniveau;
- Je beschikt over uitstekende communicatieve en luistervaardigheden;
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je hebt kennis van MS Office / Outlook;
- Je hebt uitstekende kennis van Excel;
- Je woont in de omgeving van Nederhorst den Berg (maximaal 30 minuten reistijd);
- En natuurlijk ben je (klant)vriendelijk en behulpzaam!
Wat bieden wij?
- Goed salaris;
- Product- en verkooptrainingen;
- Centrale locatie, binnen 30 minuten van Amsterdam (A2) en Utrecht (A27);
- Reiskostenvergoeding of zelfs een auto van de zaak;
- Pendelbus van station Hilversum naar bedrijfslocatie;
- Een gezellig bedrijfsrestaurant;
- Iedere 2 weken een massage;
- Een gezellige werkomgeving met de leukste collega’s.