Receptionist(e) – Tilburg
Werkzaamheden
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze gasten. Je verwelkomt gasten en zorgt voor een gastvrije in- en uitcheck;
- Daarnaast help je gasten bij vragen en voorziet ze van alle benodigde informatie. Jij zorgt dat het de gast aan niets ontbreekt;
- Je verzorgt de facturatie. Ook de daaruit voortvloeiende administratieve werkzaamheden behoren tot jouw takenpakket;
- Je controleert hotelkamers op hygiëne;
- Bij drukte help je andere afdelingen in het hotel, je kunt bijvoorbeeld helpen in het restaurant of bij de bar.
Werkomgeving
- Je start met een jaarcontract van 25 of 30 uur per week;
- Je start met een interne trainingsmaand, waardoor je na 1 maand volledig zelfstandig je dienst kunt draaien;
- Veel interne doorgroeimogelijkheden, bijvoorbeeld naar de fulltime functie Assistent Hotel Manager;
- 8% vakantiegeld en reiskostenvergoeding;
- Leuke extra’s als een studiekostenregeling en een bonusregeling. De eventuele bonus wordt per kwartaal berekend, op basis van je persoonlijke prestatie.