Receptionist(e) Tilburg

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

29 juni 2021 Vacatures 0

Receptionist(e) – Tilburg

Werkzaamheden

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze gasten. Je verwelkomt gasten en zorgt voor een gastvrije in- en uitcheck;
  • Daarnaast help je gasten bij vragen en voorziet ze van alle benodigde informatie. Jij zorgt dat het de gast aan niets ontbreekt;
  • Je verzorgt de facturatie. Ook de daaruit voortvloeiende administratieve werkzaamheden behoren tot jouw takenpakket;
  • Je controleert hotelkamers op hygiëne;
  • Bij drukte help je andere afdelingen in het hotel, je kunt bijvoorbeeld helpen in het restaurant of bij de bar.

Werkomgeving

  • Je start met een jaarcontract van 25 of 30 uur per week;
  • Je start met een interne trainingsmaand, waardoor je na 1 maand volledig zelfstandig je dienst kunt draaien;
  • Veel interne doorgroeimogelijkheden, bijvoorbeeld naar de fulltime functie Assistent Hotel Manager;
  • 8% vakantiegeld en reiskostenvergoeding;
  • Leuke extra’s als een studiekostenregeling en een bonusregeling. De eventuele bonus wordt per kwartaal berekend, op basis van je persoonlijke prestatie.