Functieomschrijving
(2 dagen/16 uur per week)
Daarbij horen ook ondersteunende administratieve en organisatorische werkzaamheden.
Als receptioniste/administratief medewerker bied je ondersteuning op het gebied van allerlei secretariële, administratieve en organisatorische werkzaamheden. Je kunt hierbij denken aan werkzaamheden als archiveren, het beheren van agenda’s, het beheren van e-mailboxen, het voorbereiden van dossiers enz. enz.. Daarnaast beman je de receptie. In deze rol ben jij het visitekaartje van Rientjes Notariaat en zorg je voor het aannemen van binnenkomende telefoongesprekken, het doorverbinden van cliënten, het ontvangen van bezoekers en het klaarmaken van de spreekkamers.
Je taak als receptioniste/administratief medewerker is veelomvattend en afwisselend. Samen met je collega’s van de receptie zorg je voor een goede werkverdeling en samenwerking.
Functie eisen:
- beschikt over MBO werk- en denkniveau;
- de eigenschappen zoals organisatorisch vermogen, accuratesse, flexibiliteit, goed kunnen samenwerken en integritiet zijn zonder twijfel op jou van toepassing;
- uitstekende vaardigheden/ervaring met digitale systemen/omgevingen;
- goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- werkervaring in de juridische sector; dit is een pré;
- je bent een op en top gastvrouw/-man.