Receptioniste Telefoniste
Functieomschrijving
Kwaliteit staat bij ons op nummer 1, dit zien wij ook terug in ons personeel
M
Receptioniste/telefoniste ( parttime 16/24 uur )
die zijn/haar mannetje staat en administratief vaardig is!
Met deze functie ben jij het aanspreekpunt binnen onze organisatie en heb je als doel om alle receptiewerkzaamheden in goede banen te leiden. Als Receptioniste/telefoniste bedien je de telefooncentrale, ontvang je bezoek, voer je administratieve werkzaamheden uit en ondersteun je, je collega’s in de breedste zin van het woord.
Alle werkzaamheden verricht je conform de GDP en ISO richtlijnen. Tenslotte doe je dit allemaal op een veilige en milieubewuste manier.
De werkzaamheden zijn:
- Je bent ons eerste aanspreekpunt bij telefoongesprekken;
- Je ontvangt en verzorgt bezoekers en zorgt bijvoorbeeld voor een bakje koffie of lunch;
- Zorgdragen voor het behandelen en bewaken van (digitale) in- en uitgaande post;
- Bewaken van de centrale agenda en inplannen van afspraken;
- Het maken en uitwerken van overzichten en presentaties;
- Verwerken van interne en externe communicatie binnen onze organisatie & met medewerkers;
- Je biedt administratieve ondersteuning bij de uitvoering van de werkzaamheden van de managers;
- Archiveren van facturen en voorbereiden van facturatie;
- Het onderhouden van ons archiefsysteem;
- Bestellen en beheren van kantoorartikelen & cateringsproducten;
- Het verzorgen van attenties bij verjaardagen en andere aangelegenheden;
- Overige voorkomende werkzaamheden.