Functieomschrijving
Wil jij werken bij één van de grootste handelsondernemingen van Nederland? Voel jij je thuis in een veelzijdige organisatie en wil jij het verschil maken? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe collega!
Receptionist(e)/ Telefonist(e)
Nieuw
De functie:
In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt en het visitekaartje van het bedrijf. Wij zoeken iemand die service- en klantgericht is en de spil in onze organisatie wil zijn. Je komt in een klein team te werken. Samen met 3 collega’s ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de receptie. Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:
- Het ontvangen, registreren en doorsturen van bezoekers;
- Het opnemen en doorverbinden van binnenkomende telefoongesprekken;
- Het verzorgen van de uitgaande post;
- Het afhandelen van diverse lichte administratieve handelingen.
Functie-eisen:
Omdat we een internationaal bedrijf zijn, is het belangrijk dat je naast Nederlands ook de Engelse en Duitse taal beheerst in woord en geschrift. Tevens vinden we het belangrijk dat je beschikt over de volgende criteria:
- MBO werk en denk niveau;
- Minimaal 4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
- Relevante kennis van en werkervaring met MS Office (Word, Excel, Outlook);
- Je bent proactief, accuraat, representatief en hebt een flexibele instelling;
- Inzetbaar tussen 7.30-17.30uur (28-32 uur per week)
Over EDCO Eindhoven B.V.
EDCO is een familiebedrijf en sinds 1978 uitgegroeid tot een internationaal opererende handelsonderneming. Met ons non-food assortiment bestaande uit meer dan 20.000 producten in uiteenlopende categorieën streven wij met al onze medewerkers naar optimale klantgerichtheid. Door de hele organisatie heerst de handelsgeest, een no-nonsense cultuur waarin de mouwen worden opgestroopt. We selecteren onze collega’s zorgvuldig, zodat ze optimaal kunnen presteren in onze dynamische organisatie met een Brabants karakter. Bij deze selectie wordt naast ervaring ook gelet op persoonlijke eigenschappen en ambitie. Binnen onze organisatie streven wij altijd naar het maximale en aan dat succes liggen een aantal kerncompetenties ten grondslag:
- Klantgericht;
- Resultaatgericht;
- Initiatief tonen;
- Samenwerken.