Receptionist(e) (Oproepkracht
Functieomschrijving
Receptionist(e) (oproepkracht) Leiden e.o.
Receptionist(e) (oproepkracht) Leiden e.o.
Wat ga je doen?
Het Facilitair bedrijf is voor het team van receptionistes(n) op zoek naar een oproepkracht voor 3 locaties van Zorg van de Zaak. Dit zijn de vestigingen: Rotterdam, Leiden en Den Haag.
Als receptionist(e) ben je het eerste aanspreekpunt van onze organisatie. Je ontvangt de bezoekers, cliënten, klanten, leveranciers en collega’s voor alle bedrijven van Zorg van de Zaak Netwerk. Je wijst ze de weg, beantwoordt hun vragen, je verstrekt relevante informatie en je beantwoordt de telefoon.
Taken en verantwoordelijkheden:
je opent en sluit het pand; de receptie van onze locaties is geopend van 8.00 – 17.00 uur.
(m.u.v. Utrecht van 8-17.30 uur). je begroet de bezoeker, bepaalt de aard/doel van het bezoek, en stuurt de cliënt door naar de juiste professional of bestemming. je informeert de professional over de aanwezigheid van zijn/haar cliënt via aanmelding in de online agenda, of via een e-mail bericht. je beantwoordt de telefoon, screent en verbindt door en neemt berichten aan. je hoort klachten/signalen aan en lost dit op, of stuurt deze intern door. je maakt reserveringen voor spreekkamers, keuringskamers en vergaderkamers en bent verantwoordelijk voor het kamerreserverings(overzicht). je zorgt voor een representatieve receptieomgeving, wachtkamer(s), pantry(s), koffieapparaat, magazijn, printerruimte etc. je zorgt ervoor dat procedures betreffende alarm, veiligheid en beveiliging duidelijk zijn en te allen tijde worden gevolgd, en communiceert/zorgt voor uitwisseling van relevante informatie hierover met cliënten en collega’s. je voert administratieve taken uit, zoals: postbehandeling, bijhouden van de receptie mailbox.Wat breng je mee?
MBO werk- en denkniveau; Cliëntgericht; Goede communicatieve en sociale vaardigheden; Computervaardigheden MS Office. Je bent gastvrij, representatief en je bent flexibel. Daarnaast heb je oog voor detail en vind je het leuk om in teamverband te werken.