Functieomschrijving
HSF Logistics Nijmegen B.V. is op zoek naar een: Receptionist(e) / Managementasistent(e) (m/v, 32-40 per week)
Informatie over HSF
HSF Logistics biedt flexibele oplossingen voor de complete logistieke keten, met name op het gebied van geconditioneerde levensmiddelen. Transport vormt daarin de basis. Op- en overslag, voorraadbeheer, verpakken, etiketteren, orderpicking, crossdocking, reinigen en servicen van bedrijfswagens, emballagesystemen, tracking-and-tracing en heldere management-informatie maken onze dienstverlening compleet. Vanuit onze diverse vestigingen houden we de logistieke processen van onze klanten voortdurend onder controle. Binnen HSF Logistics vinden ruim 1300 gemotiveerde medewerkers volop uitdaging in een markt die voortdurend in beweging is. Eén ding hebben de medewerkers van HSF Logistics in ieder geval gemeen: het HSF-gevoel. Binnen HSF Logistics heerst een informele sfeer die maakt dat nieuwe collega’s zich snel op hun plek voelen.
De werkzaamheden van een Receptionist(e) / Managementasistent(e)
Als receptionist(e)/managementassistent(e) ben jij hét visitekaartje van onze organisatie. Doordat jij zowel onze telefooncentrale als ook de receptie bemenst, ben jij de eerste HSF collega die onze relaties zien en/of horen. Daarnaast ontzorg jij als managementassistent(e) het management op diverse vlakken waaronder het organiseren/verzorgen van vergaderingen, boekingen van zakelijke reizen en voorkomende administratieve werkzaamheden.
Gastvrijheid, vriendelijkheid, zorgzaamheid en representativiteit zijn dan ook eigenschappen die jou zeker typeren!
De receptionist(e)/managementassistent(e) staat midden in de organisatie. Tot je werkzaamheden behoren onder meer de volgende onderdelen:
- Het bemensen van de receptie, de eerste ontvangst van bezoekers en hen te woord staan
- Het bemensen van de telefooncentrale, hier komen gedurende de dag diverse (internationale) telefoongesprekken binnen welke intern doorverbonden dienen te worden
- Zorgdragen voor inkomende en uitgaande postverwerking
- Zorgdragen voor facilitaire voorzieningen
- Organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten
- Voorkomende administratieve werkzaamheden.
Heb jij de juiste kennis? Zo ja, dan willen wij jou graag spreken
- Een relevante opleiding op minimaal MBO niveau 4
- Relevante werkervaring is een pré, maar geen vereiste
- Gastvrij, klantvriendelijk, vrolijk en open zijn
- Accuraat en integer zijn
- Sterke mondelingen en schriftelijke communicatieve vaardigheden
- Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse taal, Frans en/of Duits is zeker een pré
En ben jij?
- Een zeer afwisselende functie met veel ruimte voor eigen initiatief
- Een gemoedelijke en collegiale werkomgeving
- Een passend salaris conform opleiding en eventuele ervaring.
- Woonachtig in (de omgeving van) Nijmegen
Voldoe jij niet volledig aan deze profielschets maar ben je ervan overtuigd dat deze functie je op het lijf geschreven is, dan nodigen we je uit alsnog te solliciteren en ook ons te overtuigen!
Wij bieden
- Een afwisselende functie met; een passend salaris conform opleiding en ervaring, een team van enthousiaste en betrokken collega’s binnen een internationaal opererende organisatie.
Ben jij enthousiast?
Ben jij geïnteresseerd in deze vacature dan kunt u contact opnemen met afdeling HRM. Gebruik hiervoor de sollicitatie knop. Je kan ook een WhatsApp sturen naar 2.
WERKEN BIJ HSF
HSF Logistics: al meer dan 100 jaar een betrokken werkgever
Betrouwbaar, oplossingsgericht en vriendelijk. Dat is wat klanten zeggen over HSF Logistics. En dat hebben we te danken aan onze gedreven, gepassioneerde en goed opgeleide chauffeurs. Dé visitekaartjes van ons bedrijf.
NIEUWSBERICHTEN
- AUDIT 2019: natuurlijk weer de hoogst mogelijke waardering voor HSF, super trots op alle onze medewerkers! 30 januari 2019 – 11:30
- Liefde voor HSF! 30 januari 2019 – 10:15