Receptionist(e) – Arnhem
Werkzaamheden
- Jij bent werkzaam in de receptie;
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze gasten. Je verwelkomt gasten en zorgt voor een gastvrije in- en uitcheck;
- Daarnaast help je gasten bij vragen en voorziet ze van alle benodigde informatie. Jij zorgt dat het de gast aan niets ontbreekt;
- Je verzorgt de facturatie. Ook de daaruit voortvloeiende administratieve werkzaamheden behoren tot jouw takenpakket;
- Je controleert hotelkamers op hygiëne;
- Bij drukte help je andere afdelingen in het hotel, je kunt bijvoorbeeld helpen in het restaurant of bij de bar.
Receptioniste in het kort
- Jij bent verantwoordelijk voor de receptie
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze gasten. Bij de receptie verwelkom je ze, voorziet hen van de benodigde informatie en wenst ze een prettig verblijf toe
- Je handelt reserveringen af. Je neemt deze aan en bevestigt deze
- Je verzorgt de facturatie. Ook de daaruit voortvloeiende administratieve werkzaamheden behoren tot jouw takenpakket
- De controle van kamers, voordat deze aan gasten worden uitgegeven, kan ook tot jouw taken behoren
Werkomgeving
- Je start met een interne trainingsmaand, waardoor je na 1 maand volledig zelfstandig je dienst kunt draaien;
- Veel interne doorgroeimogelijkheden, bijvoorbeeld naar de fulltime functie Assistent Hotel Manager;
- 8% vakantiegeld en reiskostenvergoeding;
- Leuke extra’s als een studiekostenregeling en een bonusregeling. De eventuele bonus wordt per kwartaal berekend, op basis van je persoonlijke prestatie.