Receptionist(e)/Administratief Medewerk(st)er
Functieomschrijving
Ben jij klantgericht en vriendelijk? Heb jij administratieve ervaring en vind je het ook leuk om het eerste aanspreekpunt te zijn bij ons bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Hamburg Verhuur is specialist op het gebied van tijdelijke huisvesting en evenementensupport, zoals onderhoudstops, renovatie of nieuwbouw. Of het nu gaat om een spectaculaire opening, een festival, parade of een race-event, Hamburg Verhuur levert sleutelklare tijdelijke voorzieningen op elke gewenste locatie. De no-nonsense aanpak staat hoog in het vaandel van het bedrijf. Alles wordt door de werknemers van Hamburg Verhuur voor de klant geregeld. De klant kan bij Hamburg Verhuur dus rekenen op kwaliteit, service en snelheid!
Voor onze vestiging in Oude-Tonge zijn wij ter uitbreiding van ons team per direct op zoek naar een:
RECEPTIONIST(E)/ADMINISTRATIEF MEDEWERK(ST)ER
Onze functie:
Als receptionist(e) ben je het gezicht en visitekaartje van ons bedrijf. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, leveranciers, bezoekers en medewerkers. Je bedient de telefooncentrale en handelt zorgvuldig alle telefoontjes af. Bezoekers ontvang je op hartelijke wijze en je verwijst hen naar de juiste persoon binnen de organisatie. Je voert verder licht administratieve taken uit, zoals bijv. het opstellen van offertes ten behoeve van nieuwe en bestaande klanten. Tevens leg je zaken vast in AGP (ons ERP systeem) en bewaak je het administratieve proces van order tot aflevering.