Receptioniste / Administratief Medewerker Autobedrijf

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Receptioniste / Administratief Medewerker Autobedrijf

4 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Autobedrijf Gert Pater Barneveld

Ben jij op zoek naar een afwisselende baan voor 16 uur in de week in een dynamische omgeving? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou als onze nieuwe receptioniste/administratief medewerker!

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en flexibele collega die zelfstandig de receptie kan draaien. Als receptioniste/administratief medewerker ben je het visitekaartje van Autobedrijf Gert Pater en het eerste aanspreekpunt voor klanten. Weet jij onze klanten op een klantvriendelijke en gastvrije manier te ontvangen en telefonisch te woord te staan?

Wat voor werkzaamheden zal je gaan uitvoeren?

Jouw werkzaamheden bestaan uit het ontvangen van klanten en het aannemen van de telefoon. Hiernaast zal je veel diverse administratieve werkzaamheden uitvoeren. Voorbeelden hiervan zijn het verwerken van de in- en verkoopfacturen en het vrijwaren en tenaamstellen van auto’s. Omdat er veel verschillende werkzaamheden bij de functie komen kijken, is snel schakelen tussen deze werkzaamheden noodzakelijk.

Wat neem jij mee?

  • Je hebt een passende vooropleiding of werkervaring in een administratieve functie;
  • Je hebt kennis van Outlook, Word en Excel;
  • Je werkt secuur en correct;
  • Je bent beschikbaar voor 16 uur in de week: dinsdag en donderdag;
  • Je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
  • Beheersing van Duitse en Engelse taal is een prĂ©.