Receptioniste

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Receptioniste

15 augustus 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Mauritiuslaan 1, Utrecht 3526 LD

Als Receptionist / Front Office Medewerker ben jij het gezicht van het hotel. Je zorgt ervoor dat onze gasten lekker kunnen slapen . Jij zorgt namelijk voor een gastvrije in- en uitcheck, helpt bij vragen en helpt bij drukte in andere afdelingen van het hotel.

Dit wil ik delen:

Werkzaamheden

  • Jij bent werkzaam in de receptie;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze gasten. Je verwelkomt gasten en zorgt voor een gastvrije in- en uitcheck;
  • Daarnaast help je gasten bij vragen en voorziet ze van alle benodigde informatie. Jij zorgt dat het de gast aan niets ontbreekt;
  • Je verzorgt de facturatie. Ook de daaruit voortvloeiende administratieve werkzaamheden behoren tot jouw takenpakket;
  • Je controleert hotelkamers op hygiëne;
  • Bij drukte help je andere afdelingen in het hotel, je kunt bijvoorbeeld helpen in het restaurant of bij de bar.

Must-haves

  • Je bent 15, 25 of 30 uur per week (flexibel) beschikbaar;
  • Je hebt een gastvrijheidsopleiding afgerond of werkervaring in de horeca en/of hotellerie;
  • Je hebt een passie voor gastvrijheid;
  • Je bent communicatief vaardig. Je spreekt de Nederlandse en Engelse taal, Duits zou mooi zijn;
  • Je bent flexibel inzetbaar . Het liefst kunnen we jou flexibel inzetten op werkdagen variërend tussen maandag t/m zondag, met werktijden tussen 05:00/06:00 uur en 00:30 uur;
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het vervoer naar het hotel.

Receptioniste in het kort

  • Jij bent verantwoordelijk voor de receptie
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze gasten. Bij de receptie verwelkom je ze, voorziet hen van de benodigde informatie en wenst ze een prettig verblijf toe
  • Je handelt reserveringen af. Je neemt deze aan en bevestigt deze
  • Je verzorgt de facturatie. Ook de daaruit voortvloeiende administratieve werkzaamheden behoren tot jouw takenpakket
  • De controle van kamers, voordat deze aan gasten worden uitgegeven, kan ook tot jouw taken behoren

Wie zoeken wij

Je bent een persoon met een open persoon met een stralende en gastvrije persoonlijkheid. Je werkt graag met mensen samen. Gasten komen graag naar jou toe met hun vragen. Receptie betekent veel werken met cijfers. Je bent daarom ook zeer secuur en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Werkomgeving

  • Je start met een jaarcontract van 15, 25 of 30 uur per week;
  • Je start met een interne trainingsmaand , waardoor je na 1 maand volledig zelfstandig je dienst kunt draaien;
  • Veel interne doorgroeimogelijkheden , bijvoorbeeld naar de fulltime functie Assistent Hotel Manager;
  • 8% vakantiegeld en reiskostenvergoeding;
  • Leuke extra’s als een studiekostenregeling en een bonusregeling . De eventuele bonus wordt per kwartaal berekend, op basis van je persoonlijke prestatie.