Receptionist(e)

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor het uitbesteden van uw klantenservice

Receptionist(e)

29 juli 2019 Vacatures 0

Functieomschrijving

Receptionist(e)

“Vidomes zoekt een receptioniste voor 25 uur per week

Word jíj onze nieuwe collega? 
De klant staat centraal. Met een positieve instelling verricht je diverse administratieve en facilitaire werkzaamheden.

Het team en je werkzaamheden 
Je werkt voor het team Secretariaat & Servicedesk. Jouw belangrijkste taak is het ontvangen van bezoekers. Je heet bezoekers welkom en meldt hen aan bij de juiste collega. De secretaresses ondersteun je bij het verzenden van mailingen en bij administratieve taken. Je beheert de agenda van de vergaderzalen op een proactieve manier. De Servicedesk vraagt je te ondersteunen bij facilitaire zaken. Denk aan de uitgifte van autosleutels en je hebt een rol bij calamiteiten. Je bent bereid om werk op te pakken. Het rooster stem je met je collega’s af. Je bent bereid om afwezigheid van je collega op te vangen.

De ideale receptionist(e) voor Vidomes:

  • Beschikt over MBO werk- en denkniveau;
  • Heeft administratieve werkervaring;
  • Is representatief en klantgericht;
  • Sociaal en integer;
  • Vindt het leuk om dingen op te pakken en is daarin proactief;
  • Communiceert helder naar collega’s en staat stevig in de schoenen .

Werken bij Vidomes 
We zijn een ondernemende woningcorporatie in de rand van Haaglanden. Wij richten ons op mensen met onvoldoende kansen op de woningmarkt. Vidomes beheert en verhuurt circa 18.000 woningen in Zoetermeer, Leidschendam-Voorburg, Delft en Rijswijk en de Haagse wijk Leidschenveen. Onze klantwaarden persoonlijk, samen, betrouwbaar en dichtbij staan centraal in alles wat we doen voor onze klant.

We willen de beste werkgever zijn die je je als werknemer kunt wensen. We investeren in je ontwikkeling, belonen initiatief en zorgen voor een prettige werkomgeving. Gelijkwaardigheid, plezier en presteren staan daarbij centraal.

Wat we verder bieden

  • Een prettige werksfeer met leuke collega’s bij een organisatie waar de klant centraal staat
  • werken voor een maatschappelijk betrokken woningcorporatie waar ruimte is voor initiatief en goede ideeën
  • 24 vakantiedagen, een goed pensioen bij SPW;
  • Een persoonlijk loopbaanbudget en een individueel keuzebudget om je kennis, vaardigheden en werkgeluk mee te vergroten;
  • Het salaris bedraagt minimaal € 2.270, – bruto per maand en maximaal € 2.714, – bruto per maand (bij een 36-urige werkweek) in overeenstemming met salarisschaal D van de CAO woondiensten. Dit is afhankelijk van je opleiding en ervaring;