Functieomschrijving
Functieomschrijving
Als receptionist(e) op het verkoopkantoor van Shimano Benelux en voor Supply Chain in Nunspeet ben je verantwoordelijk voor een representatieve en prettige ontvangst van onze (internationale) gasten. De receptie is geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.
Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:
- Zorgen voor een representatieve telefonische afhandeling en correcte bezoekersregistratie.
- Efficiƫnte en correcte distributie van de inkomende- en uitgaande post.
- Beheer van verschillende reserveringsdatabases.
- Een informatiebron zijn voor onze interne en externe klanten.
Wie ben jij?
- Representatief, proactief, enthousiast en positief.
- Goed gemotiveerd en niet bang voor een uitdaging.
- Flexibel en in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en je biedt een hoog niveau van klantenservice.
- Je kunt je werk zelfstandig goed plannen en organiseren.
Wat vinden wij belangrijk?
- Relevante werkervaring.
- Goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift.
- Je hebt ervaring met MS Office.
- Flexibiliteit met betrekking tot de hoeveelheid werkuren per week, aangezien dit fluctueert tijdens vakanties en ziekte.
Wat hebben wij te bieden?
Naast aantrekkelijke primaire en secundaire werkomstandigheden biedt Shimano:
- Een contract van 17 uur per week (dinsdag/woensdag 08:30 – 13:00, vrijdag 08:30 – 17:00).
- Een uitdagende baan in een dynamische omgeving.
- Een zeer gemotiveerd, sociaal en toegewijd team van professionals.
- Ruimte voor studie en ontwikkeling.