Functieomschrijving
- UTRECHT
- |
- Receptie
- |
- 16 tot 24 uur
Receptionist (Regio) in UTRECHT
SolliciteerBevestig je inschrijving voor je vacaturemelding
E-mail deze vacature
jouw naam jouw e-mail naam vriend e-mail vriend Versturen
Ben jij het gezicht van onze gastvrijheid? En is Hospitality jouw tweede natuur? Dan ben jij de Receptionist / Hostess die wij zoeken!
Wat ga je doen?
Ben jij op zoek naar een flexibele baan die goed te combineren is met bijvoorbeeld een tweede baan, jouw beginnend eigen bedrijfje of met jouw thuissituatie? Voor onze flexibele pool van Receptionistes en Hostesses zijn wij, in verband met een zwangerschapsvervanging, in de regio Utrecht op zoek naar versterking! Je wordt o.a ingezet op locaties in Nieuwegein, Vianen, Zeist, Breukelen en Amersfoort.
De Hospitality medewerkers van Sodexo zetten net dat stapje extra als het gaat om gastvrijheid bij onze klanten.
Het doel van onze service: onze klant en haar gasten en medewerkers elke dag meer comfort en kwaliteit bieden.
Als Receptionist / Hostess ben je het eerste en het laatste aanspreekpunt voor bezoekers en gebruikers van het pand en daarmee hét visitekaartje van het bedrijf en ben je flexibel inzetbaar voor werkzaamheden in de receptie, aan de telefoon of het begeleiden van interne meetings. In deze functie weet jij de gast het gevoel te geven dat hij/zij welkom is. In deze functie ben je verantwoordelijk voor een gastvrije ontvangst en een vlotte doorstroom van personen.
Jouw takenpakket als receptioniste bestaat o.a. uit:
- Het gastvrij ontvangen van gasten;
- Het uitgeven van bezoekerspassen;
- Het aanmelden van de gasten;
- Het aannemen van de telefoon;
- Het beantwoorden van vragen van bezoekers en medewerkers van de klant.
Wat neem je mee?
Wij zijn op zoek naar een kandidaat die beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau, met minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Tevens voldoe je aan onderstaand profiel:
- Je beschikt over een uitstekende communicatieve, contactuele en dienstverlenende instelling;
- Voor jou is hospitality je tweede natuur;
- Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal (Algemeen Nederlands) en basis beheersing van de Engelse taal;
- Je beheerst MS Office en kunt werken in/met Facilitair gerelateerde IT systemen;
- Je bent representatief, zelfstandig, flexibel en in het bezit van een hands-on mentaliteit;
- Daarnaast ben je in het bezit van proactieve werkhouding, stressbestendig en een echte teamplayer;
- Tenslotte beschik je over eigen vervoer in verband met de bereikbaarheid van de locaties.
Wat bieden wij?
- Contract voor 20 uur per week;
- Werktijden tussen 07:00 en 18:00 uur;
- Een goed salaris volgens de cao voor Sodexo Nederland (en ligt tussen € 10,27 en € 12,84 bruto per uur afhankelijk van ervaring);
- Reiskostenregeling conform cao;
- 25 vakantiedagen;
- 12 adv-dagen;
- Een collectieve zorgverzekering;
- Diverse trainingen;
- Goede doorgroeimogelijkheden.